ניר לוין: "מי אנחנו שנזלזל באיי פארו? יהיה משחק לא פשוט"

ניר לוין
ניר לוין | צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

לאחר הניצחון על קזחסטן, מאמן הנבחרת הצעירה רוצה לשמור על 100 אחוזי הצלחה: "אנחנו צריכים לנצח, השחקנים נראים חדורי מוטיבציה". אלמקייס: "שמח שהוא משתלב בנבחרת הבוגרת". עתידו: "לא מתעסק בהצלחה שלי"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הצעירה פתחה קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2021 עם ניצחון 1:2 על קזחסטן וביום שלישי היא תפגוש את בבית איי פארו שכבר הספיקה לשחק שלוש פעמים ובכולם סיימה בהפסד. מאמן הנבחרת ניר לוין דיבר לקראת המשחק והוא כמובן, מקווה לשמור על המשכיות ומאה אחוזי הצלחה.

על הניצחון נגד קזחסטן אמר ניר לוין: "לא הייתי אומר שהיה ניצחון גדול על איי פארו, אבל ניצחון מכובד ומשמעותי לתחילת הקמפיין ואנחנו עם הפנים קדימה לקראת המשחק הביתי נגד איי פארו. יהיה משחק לא פשוט ואנחנו נעלה בתקווה עם ההרכב הכי חזק ולהשיג את מה שאנחנו רוצים וצריכים. בסך הכל השחקנים נראים טוב וחדורי מוטיבציה. יש אווירה טובה בנבחרת ואני מקווה שזה יימשך, גם ביכולת וגם בתוצאה".

הנבחרת פייבוריטית: "מסכים, ועדיין המשחק מתחיל ב-0:0 והיריבה היא לא פשוטה. היא אולי הפסידה את כל המשחקים שלה אבל עשתה חיים קשים לקזחסטן ומי אנחנו שנזלזל באיזושהי יריבה ועדיין אנחנו צריכים לנצח ולהיראות טוב ולעלות מדרגה מאיך שנראינו מול קזחסטן וזה גם דבר חשוב".


שמחתי לשמוע שאלמקייס נראה טוב באימונים של הנבחרת הבוגרת" (Thomas Eisenhuth/Bongarts/Getty Images)

יצא לך לדבר עם אנדי הרצוג בהקשר לעילאי אלמקייס: "כן דיברתי איתו לגבי עילאי אלמקייס, שמחתי לשמוע שהוא נראה טוב באימונים ושהוא רוצה שעילאי ימשיך להיות בנבחרת. בסופו של דבר התפקיד של הנבחרת הצעירה הוא לספק כמה שיותר שחקנים נבחרת הבוגרת ואחר כך להסתכל על התוצאות שלנו. אנחנו מקווים שהיו כמה שיותר שחקנים בנבחרת הבוגרת ושמחים ומברכים את עילאי. אני גם שמח לראות שחקנים שהיו איתנו גם בקמפיין הקודם".

החוזה שלך מסתיים בחורף, האם הצלחה כאן תעביר מסר לרוטנשטיינר: "אני לא מתעסק בתוצאות שלי ובהצלחה שלי, אני מתעסק באיך לשפר את השחקנים. חלק מהם אני מכיר אותם שמונה או עשר שנים ובעיני הכי חשוב לתת להם כלים וכמובן לבנות נבחרת ולחבר אותה בסופו של הקמפיין להביא אותה למקום שהיא מכוונת אליו. אני פחות מתמקד בהישגים שלי".

חוזהו של ניר לוין יסתיים בחורף. ווילי רוטנשטיינר ימליץ להמשך כהונתו? (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי