בצוות המקצועי נוטים לפתוח עם דאבור, גם סבע בתמונת ההרכב

מונאס דאבור
מונאס דאבור | דני מרון

בנבחרת ישראל מאמינים כי צריך ליצור המשכיות בחלק ההתקפי, כדי להחזיר לחלוץ סביליה את הביטחון. קשר גוואנגז'ו עשוי לשוב ל-11 בשל שינוי המערך, אלחמיד עדיין בספק. וגם: היריבות האפשריות בפלייאוף ליגת האומות

(גודל טקסט)

בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל עקבו אתמול (ראשון) אחרי משחקי בית ז' במוקדמות היורו 2020 ובנבחרת היו מעודדים מהתוצאות, אשר מותירים את חלום הפלייאוף ליגת האומות בחיים, כאשר דרכו ניתן להעפיל לאליפות בחודש יוני.

אם אכן ישראל תעלה לחצי הגמר של הפלייאוף בחודש מרץ היא תפגוש בחוץ את אחת איסלנד או סקוטלנד ואם חבורתו של אנדי הרצוג תעפיל לשלב הגמר הביתיות תקבע בהגרלה. אם ישראל אכן תפגוש את סקוטלנד הנמצאת בדרג C, יריבותיה בגמר יהיו סרביה או נורבגיה ובמקרה של מפגש נגד איסלנד בדרג B תמתין למנצחת אחת מבין שוויץ, רומניה או הונגריה.

הניצחונות אתמול של פולין ואוסטריה קבעו כי לסלובניה, צפון מקדוניה ולנבחרת ישראל, גם אם תנצח מחר את לטביה, אין כמעט סיכוי להשיג את המקום השני, לאחר שנבחרת פולין כבר הבטיחה את מקומה ביורו. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר: "ניצחון מחר על נבחרת לטביה חשוב מאוד ופותח מחדש את המאבק והסיכוי לסיים במקום השלישי".


נבחרת ישראל תפגוש שוב את סקוטלנד בליגת האומות? (אודי ציטיאט)

בנושא המקצועי, הנבחרת תצא היום מבית המלון בהרצליה לכיוון באר שבע ובשבעות הערב תקיים באצטדיון טרנר את האימון המסכם. המאמן אנדי הרצוג, קיים במלון אספה קבוצתית וסיכם את המשחק נגד אוסטריה כשהדגש היה על הטעויות בחולייה האחורית. הבלם חאתם עבד אלחמיד עדיין לא התאושש מהווירוס שפרק אותו ונכון לעכשיו, הוא לא מתוכנן לשחק מחר במערך החדש בו צפויה לשחק ישראל כאשר תעלה עם שני בלמים במקום שלושה.

ניר ביטון, אמור לעלות מחר בעמדת הבלם ולצדו יעלה אחד מבין איתן טיבי או לואי טאהא, בקישור דן גלזר אמור להחליף את דור פרץ שנפצע ושוחרר מהסגל. בחלק ההתקפי, קיימו הצוות המקצועי של נבחרת ישראל שיח בנושא והחשיבה שצריך להמשיך עם חלוץ סביליה מואנס דאבור בהרכב על חשבן שון וייסמן במטרה ליצור המשכיות ולא להוריד את הביטחון לחלוץ של סביליה דווקא מול הנבחרת החלשה בבית.


ניר ביטון. יחזור לעמדת הבלם (אודי ציטיאט, וינה)

מסתמן כי הצוות המקצועי יבחן הערב, מערך בו ישחקו מנור סולומון ודיא סבע מאחורי מואנס דאבור וערן זהבי. לגבי עתידו של אנדי הרצוג, אומרים בהתאחדות לכדורגל לקבל החלטה רק אחרי המשחק נגד לטביה, לאוסטרי יש חוזה עד חודש נובמבר ובכל מקרה העפלה לפלייאוף ליגת האומות תזכה אותו לחוזה עד חודש מרץ.

בנבחרת ישראל טוענים כי המשחק נגד נבחרת לטביה הוא הקובע מבחינת אנדי הרצוג וברור לו שהפסד יצריך תגובה ומסקנות אישיות. ניצחון על לטביה יעביר את ההכרעה לוועדה המקצועית ולמנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר כאשר עדיין אין יו"ר קבוע להתאחדות.

דיא סבע. ישוב להרכב של אנדי הרצוג? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי