הנבחרת הצעירה ביקרה אצל אוחיון: "אין הכנה טובה מזו"

שחקני הנבחרת הצעירה
שחקני הנבחרת הצעירה | ההתאחדות לכדורגל

ניר לוין ושחקניו הגיעו לתמוך בשוער הפועל חדרה ובמשפחתו, לפני המשחק נגד איי פארו. המאמן: "רצינו לעודד אותו ולהזכיר לו שאנחנו איתו". רוטנשטיינר הגיע לאימון ודרבן את השחקנים: "הרצוג ואני מסתכלים עליכם"

(גודל טקסט)

יום לפני המשחק מול איי פארו (שלישי, 19:35, אצטדיון המושבה. הכניסה חינם) במוקדמות אליפות אירופה 2021, ווילי רוטנשטיינר נכח באימון הנבחרת הצעירה, דרבן את השחקנים ואמר: "כל הכבוד על הניצחון בקזסחטן. אני רוצה שנציג יכולת טובה מול איי פארו אבל הכי חשוב זה להשיג ניצחון. שתדעו שאנדי ואני מסתכלים עליכם ולוקחים שחקנים לבוגרים, כמו עילאי אלמקייס ורז שלמה. תמשיכו לעבוד קשה".

לקראת ההתמודדות, הנבחרת הצעירה הגיעה בהרכב מלא – שחקנים, צוות מקצועי, רפואי ולוגיסטי – לביקור בבית החולים 'אסף הרופא' אצל השוער חביב אוחיון ובני משפחתו. מאמן הנבחרת ניר לוין אמר: "כולנו רצינו לפגוש את חביב, לעודד אותו ולהזכיר שאנחנו יחד איתו בדרך הארוכה. אין הכנה טובה מזאת למשחק נבחרת. האחדות שהרגשנו, התקווה המשותפת, הם הערכים החשובים בספורט. חביב ובני משפחתו הם לוחמים אמיתיים ושאבנו מהם עידוד רב".

מנהל הנבחרת אלי רוזן הוסיף: "חביב היה ותמיד ויהיה חלק מאיתנו. הביחד של הנבחרת הצעירה הוא אחד ממקורות העוצמה שלה וזה היה מפגש מרגש ומעצים עבור כולנו. האופטימיות של חביב היא בלתי נגמרת ואנחנו נסייע לו גם בהמשך".

מוטי אוחיון, אביו של חביב: "ידעתי שהחברים מהנבחרת הצעירה יגיעו לבקר, אבל לא ציפיתי להופעה האחידה עם הכיתוב המרגש. גם חביב נדהם מהמחווה. לעולם נוקיר תודה".

שחקני הנבחרת הצעירה בביקור אצל חביב אוחיון (ההתאחדות לכדורגל)
שחקני הנבחרת הצעירה בביקור אצל חביב אוחיון (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי