בצורה אכזרית: נבחרת הנוער הודחה ממוקדמות יורו 2020

נבחרת הנוער של ישראל
נבחרת הנוער של ישראל | ההתאחדות לכדורגל

החבורה של גיא עזורי ידעה כי רק הפסד של שישה שערים ומעלה לאורנז' ישלח אותה הביתה, ונוצחה 2:0 בלבד, אך במשחק המקביל לטביה התפוצצה על מולדובה בדקות האחרונות, ניצחה 0:6 וקטפה את הכרטיס השני לשלב העילית

(גודל טקסט)

לאחר שניצחה 0:2 את מולדובה והתקרבה לעבר שלב העילית במסגרת מוקדמות יורו 2020, נבחרת הנוער של ישראל הפסידה היום (שני) 2:0 למוליכת הבית הולנד. החבורה של גיא עזורי ידעה שרק הפסד של שישה שערים ומעלה ימנה ממנה את ההעפלה לשלב הבא, כשבמקביל לטביה שיחקה נגד מולדובה החלשה והייתה חייבת שישה שערים ומעלה כדי לעקוף את ישראל, דברה שקרה לבסוף אחרי שהלטבים השכילו בדקות האחרונות להגיע למספר המבוקש ולנצח 0:6 בסיום.

במשחק של ישראל, לאחר ששער הולנדי נפסל כבר בדקה השלישית, הנבחרת הכתומה מצאה את הרשת פעם נוספת בדקה ה-14, כשמרוואן אזארקאן מפיינורד הכניע את עומר ניראון. החבורה הישראלית מיעטה להגיע למצבי הבקעה נגד היריבה העדיפה, ובדקה ה-54 הולנד סגרה סיכויי הקאמבק עם ה-2:0, הפעם מכדור חופשי מבריק של ווטר ברגר, גם הוא מפיינורד.

במשחק המקביל בבית, לטביה ידעה כי לעשות מאמץ כביר ולהבקיע מספר לא מבוטל של שערים על מנת להשוות את מאזן הנקודות שלה לישראל ואת הפרש השערים. כאמור, מטרתה הושגה כאשר כבר במחצית הראשונה הובילה 0:3 ואילו בדקות הסיום של המשחק הוסיפה שלושה שערים נוספים, אחד מהם בתוספת הזמן, והדיחה את נבחרת ישראל מטורניר המוקדמות של יורו 2020 שייערך בצפון אירלנד.

ברגר. כדור חופשי מבריק שלו סגר סיפור במשחק (Nathan Stirk/Getty Images)
ברגר. כדור חופשי מבריק שלו סגר סיפור במשחק (Nathan Stirk/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי