הנבחרת הצעירה מושלמת אחרי צמד של בריבו ו-1:3 על איי פארו

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל
שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל | אודי ציטיאט

מוקדמות יורו 2021: סמואלסן צימק (64) והלחיץ, אולם חלוץ מכבי פתח תקווה (8 ו-53) ויונס מלדה (86) המחליף סידרו שני ניצחונות בתום שני מחזורים. השחקנים הקדישו את השער הראשון לחביב אוחיון

(גודל טקסט)

אחרי שהשיגה 1:2 על קזחסטן, הנבחרת הצעירה של ישראל שמרה הערב (שלישי) על מאזן מושלם בתום שני מחזורים בקמפיין מוקדמות יורו 2021. החבורה של ניר לוין אמנם לא הרשימה במשחק שנערך באצטדיון המושבה, אך השיגה 1:3 חשוב על איי פארו החלשה שנוצחה בארבעת משחקיה עד כה בטורניר.

במחזור הבא שייערך בחודש נובמבר תפגוש ישראל את מונטנגרו וחמישה ימים לאחר מכן היא תארח את ספרד, המועמדת הבכירה להעפיל אוטומטית מהמקום הראשון בבית. מעבר לקבוצה שתעלה מכל בית, הסגנית הכי טובה מבין תשעת הבתים תעלה גם היא לאליפות אירופה, כאשר שמונה הסגניות הנוספות ינסו להעפיל דרך שלב הפלייאוף.

הסכר נפרץ כבר בדקה השמינית, כשניסיון של אילון אלמוג הגיע לתאי בריבו שבעט מקרוב לרשת הגבוהה ושחקני ישראל חגגו עם חולצה למען חביב אוחיון הפצוע, אותו הם ביקרו אתמול לפני המשחק. הנבחרת ניסתה להכפיל את התוצאה בהמשך, אך לא הייתה מספיק מדויקת ומרוכזת בחלק המסוכן של המגרש וזה רק 0:1 בסיומה של מחצית לא מספיק טובה.


הקדישו את השער הראשון לחביב אוחיון. שחקני הנבחרת הצעירה (אודי ציטיאט)

בדקה ה-53 בריבו הפעלתן השלים צמד כשהכניע את איוסטיינסון פעם נוספת עם בעיטה מדויקת מקרוב. ישראל כנראה חשבה שהמשחק בכיס שלה ובדקה ה-64 היא נענשה כשאיי פארו נהנתה טעות של המגן גיל כהן אותה ניצל הוגין סמואלסן שסיים באלגנטיות עם בעיטה מהאוויר והכניס את ניר לוין וחניכיו ללחץ. בדקה ה-86 נקבעה תוצאת המשחק ואפשר היה לנשום לרווחה, כאשר המחליף יונס מלדה סיים מבצע אישי עם בעיטה מדויקת לפינה ונתן את האות לחגיגות.

הרכב נבחרת ישראל: אסף צור, עמית כהן, גיל כהן, עופרי ארד, יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני, עומר לקאו (בן סביר, 79), תומר יוספי (עדן קארצב, 64), אור דסה (דני גרופר, 88), אילון אלמוג (רון אשכנזי, 79), תאי בריבו (יונס מלדה, 64).


איש המשחק. תאי בריבו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי