גורם בוועדה המקצועית: "לא נדון על עתידו של הרצוג"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

המאמן הלאומי ייפגש בפני הוועדה המקצועית ביום שלישי ונאמר כי המטרה היא לשמוע הסברים על ידי המאמן האוסטרי על התקופה בישראל ועל הדברים שלא עבדו. גורם בהתאחדות מסר: "כמעט כולם רוצים שימשיך"

(גודל טקסט)

לאחר שצבר שלוש נקודות בשני המשחקים האחרונים בפגרת הנבחרות של חודש אוקטובר, מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג יופיע ביום שלישי בפני הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל לראשונה מאז קיבל את המשרה בתחילת חודש אוגוסט בשנת 2018.

ההחלטה שהרצוג יופיע בפני החברים היא של דרור קשטן אשר ביקש לשמוע מהמאמן האוסטרי סיכום מקצועי בתקופתו. הוועדה יכולה לתמוך במאמן האוסטרי ולהעביר את דרישותיו להתאחדות לכדורגל עד שימונה יו"ר קבוע.

גורם בוועדה המקצועית: "הפגישה ביום שלישי הקרוב עם הרצוג לא תדון בנושא חוזהו של המאמן ורק תשמע את ההסברים של הרצוג על התקופה בה הוא נמצא בישראל. על דברים שקרו ועל דברים שלא פעלו והתוכניות קצרות מועד שלו אם נבחרת ישראל תעפיל לפלייאוף ליגת האומות בסוף חודש מארס 2020".


אנדי הרצוג. הוועדה המקצועית לא תדון על עתידו (דני מרון)

לדיון יגיע המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר שיצא לקונגרס של אופ"א בניון שבשוויץ. רק לאחר הדיון בוועדה המקצועית, אמור רוטנשטיינר להיפגש פעם נוספת עם הוועדה המקצועית ולהחליט בנושא המשך דרכו של הרצוג, אשר חוזהו יסתיים בסוף חודש דצמבר.

גורם בהתאחדות לכדורגל מסר: "נושא המאמן הוא באחריות בלעדית של ווילי רוטנשטיינר והאישור הפורמלי לכל מהלך הוא של הוועדה המקצועית ושל יו"ר ההתאחדות לכדורגל. על פי הידוע לנו אנדי הרצוג רוצה להמשיך לאמן בישראל וכך שמע ממנו ווילי רוטנשטיינר. הרצוג עצמו יכול להפוך את ההחלטה אבל איש לא שמע ממנו שהוא לא רוצה לאמן בישראל. אם יהיה מהלך קיצוני הרצוג עצמו ידבר על כך מול הוועדה המקצועית שכמעט רובה רוצה שהוא ימשיך".

ווילי רוטנשטיינר. יקבע אם אנדי הרצוג ימשיך לאחר שישוב משוויץ (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי