זהבי למקורביו: "רוצה לשבור את השיא של מוטל'ה שפיגלר בנבחרת"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

החלוץ החליט לשחק במוקדמות מונדיאל 2022 וסימן את המטרה הבאה שלו במדים הלאומיים: "אחרי קמפיין מוקדמות היורו הוא הבין שהוא לא יכול לנטוש את הנבחרת"

(גודל טקסט)
ערן זהבי החליט באופן סופי לשחק בנבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022. הכוכב של גוואנגז'ו החליט להמשיך במדים הלאומיים, וסימן את המשימה הבאה שלו: לשבור את שיא הכיבושים של מוטל'ה שפיגלר. 


בשבועות האחרונים זהבי חשף בפני מקורביו את תכניותיו להמשך הקריירה הבינלאומית: "לפני שנתיים זה היה נראה חסר סיכוי, אבל אחרי הקמפיין המדהים שלו במוקדמות היורו, הוא הביא שהוא לא יכול פתאום לנטוש את הנבחרת". סיפר מקורב לספורט1.


זהבי, ששבר את שיאו של ניסים אלמליח והפך לשחקן שכובש הכי הרבה שערים בעונה אחת בליגת העל (35), רחוק שני שערים מלשבור את שיא הכיבושים בליגה הסינית לעונה, ו-15 שערים מלהפוך לשיאן ההבקעות במדי נבחרת ישראל, שיא אותו מחזיק מרדכי (מוטל'ה) שפיגלר, שכבש 33 שערים במדים הלאומיים.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on




כבר לאחר צמד המשחקים האחרון נגד אוסטריה ולטביה, הכוכב הודיע למאמן הנבחרת, אנדי הרצוג, והמנהל הטכני, ווילי רוטנשטיינר על כוונתו להמשיך בנבחרת גם בקמפיין הבא. 


כידוע ערן זהבי מוביל את אירופה עם 11 שערים בקמפיין מוקדמות יורו 2020. הוא כבש יותר מרוברט לבנדובסקי, הארי קיין וכריסטיאנו רונאלדו. במהלך הקריירה שלו כבש 19 שערים בנבחרת ישראל, ואם יכבוש עוד שישה שערים הוא יעלה למקום השני בכל הזמנים, מעל שייע פיינגנבוים ויוסי בניון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי