בהדרכת רוטנשטיינר: פרויקט האקדמיה לכדורגל יצא לדרך

וילי רוטנשטיינר עם ילדי האקדמיה לכדורגל
וילי רוטנשטיינר עם ילדי האקדמיה לכדורגל | ההתאחדות לכדורגל

המיזם החדש של ההתאחדות לכדורגל בשיתוף אופ"א נחנך בשפיים בהשתתפות המנהל הטכני ואנשי צוות: "צעד משמעותי בפיתוח הכדורגל הישראלי". גדי ברומר: "נראה לילדים שחוץ מהבקעת שערים יש עוד במשחק הזה"

(גודל טקסט)

אימון ראשון של פרויקט האקדמיה לכדורגל נערך אתמול (רביעי) בבית הנבחרות בשפיים. כ-30 ילדים משנתון 2006 הגיעו עם הוריהם לאימון בבית הנבחרות בהדרכת וילי רוטנשטיינר, גיא עזורי, גדי ברומר ושולי גילארדי.

מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר בירך: "אין ספק כי מדובר באבן דרך בהתפתחות פרויקט המצוינות, פרויקט הדגל של ההתאחדות לכדורגל. אני שמח שאופ"א בחרה בנו, יחד עם צפון אירלנד ופינלנד, כאחת מתוך 55 ההתאחדויות. מבחינת השחקנים להיות חלק מהאקדמיה זה לא רק היבט מקצועי, אלא גם התנהגותי וערכי. ללבוש את החולצה של נבחרת ישראל זה משהו הרבה מעבר למשחק עצמו".

וילי רוטנשטיינר: "זהו צעד משמעותי בפיתוח הכדורגל הישראלי, ושיתוף הפעולה עם אופ"א יתרום לכך. השלבים הראשוניים בהתפתחות השחקן קשורים לטכניקה ולקואורדינאציה ולכן חשוב מאוד להעמיד סביבה מקצועית עבור הכישרונות הללו. בחרנו את השחקנים הטובים ביותר, וברגע שהם יתאמנו ארבע פעמים בשבוע אחד עם השני הרמה שלהם תעלה. את האימונים יעבירו אנשי המקצוע הטובים ביותר לצד האחראים על התחומים הפיזיולוגיים, המנטאליים והרפואיים".

צילום: ההתאחדות לכדורגל)
צילום: ההתאחדות לכדורגל

מנהל האקדמיה גיא עזורי: "זה פרויקט מאוד חשוב וחדשני לבניית הכדורגלן הישראלי מהבסיס. העובדה שהמיזם הזה קורם עור וגידים מרגשת ומבטיחה רבות. נחלק את המדינה לאזורים ונגיע לשחקנים הכי טובים. נעבוד ברמה היומיומית והדבר החשוב ביותר זה שיתוף הפעולה עם האגודות, כך שכולם ייצאו נשכרים. המטרה היא שהשחקנים יתאמנו איתנו מראשון עד רביעי, ביום חמישי יחזרו לקבוצות וישחקו איתן בליגה בשבת. לפעמים קשה לשפר ליקויים של שחקנים בגילאי נוער ומעלה וכאן תהיה לנו אפשרות לעבוד על הדברים ולפתח את השחקן הצעיר בצורה הטובה ביותר".

גדי ברומר אמר: "כדי להתפתח כשחקן הגנה אתה חייב לאהוב את התפקיד הזה. המטרה שלי היא להראות לילדים הצעירים שחוץ מהבקעת שערים יש עוד דברים טובים במשחק הזה. אנסה להביא לידי ביטוי את הניסיון שצברתי במשך השנים ואתן את הכלים להתמודד עם סיטואציות שונות במהלך המשחק".

צילום: ההתאחדות לכדורגל

צילום: ההתאחדות לכדורגל


צילום: ההתאחדות לכדורגל


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי