קאקה ורונאלדיניו כיכבו, 2:4 לכוכבי ברזיל במשחק השלום

קאקה
קאקה | מאור אלקסלסי

מפגש הראווה הנדיר ב"סמי עופר" ענה על כל הציפיות: בבטו כבש וחגג בדרכו המפורסמת, רונן חרזי הזכיר נשכחות, יניב קטן כבש שער בכורה באצטדיון וכוכבי העל היו מעל כולם, כבשו ובישלו כמו בימים הגדולים

(גודל טקסט)
חגיגה אדירה הייתה הערב (שלישי) באצטדיון סמי עופר בחיפה: לא פחות משישה שערים, מעל 20 אלף צופים וכל זאת במפגש ראווה בין אגדות נבחרת ברזיל לבין ותיקי נבחרת ישראל. הברזילאים, בהרכב שכלל לא מעט שחקנים שזכו להניף גביעי העולם ובהם רונאלדיניו, קאקה, ריבאלדו, בבטו, אמרסון, רוברטו קרלוס, אדמילסון ועוד רבים וטובים, הגיעו כדי ליהנות ובהחלט סיפקו סיבה למסיבה, אבל גם דאגו להכריע את המפגש ולנצח 2:4.


המשחק ארך 70 דקות ובהחלט ניתן היה להתרשם במהלכו שלא מעט כוכבי עבר ברזילאים נמצאים בכושר טוב, בעיקר בלט קאקה שגם כבש את בדקה ה-44 בכדור מסובב לרשת של קורנפיין ובישל בתוספת הזמן לאמרוסו, אבל עוד קודם לכן היו אלה בבטו (5), רונן חרזי (12), יניב קטן (18) ורונאלדיניו שבדקה ה-27 הקפיץ את יושבי האצטדיון מבישול של ריבאלדו.


קאקה אמר על המפגש: "ההרגשה פה מדהימה, כל החברים שלי נרגשים וזה אירוע מאוד מיוחד. אנחנו שמחים להיות פה בישראל ולשחק נגד קבוצה כל כך טובה".



קאקה. שער ניצחון במשחק השלום בחיפה (מאור אלקסלסי)


כשנשאל קאקה על ישראל אמר: "אני מאוד אוהב את ירושלים – העיר נהדרת ובתור נוצרי מאמין זו עיר שיש בה כל כך הרבה לראות, אז עבורי זה מדהים לטייל שם".


רונאלדיניו אמר בקצרה: "לא אכפת לנו אם אנחנו מנצחים או לא, זה משחק ידידות ובאנו לשמוח וליהנות. אני אוהב להיות בישראל". 



רונאלדיניו. אמיר שלח התקשה לעצור אותו (מאור אלקסלסי)


רוברטו קרלוס הוסיף: "אנחנו נהנים כאן וקצב המשחק היה זריז וזה הפתיע לטובה. אחרי המשחק אנחנו נלך לארוחה, נשתה ונהנה".


ריבאלדו החמיא לשחקנים הישראלים כשאמר: "אם יש מסר שאני רוצה להעביר לקהל הישראלי זה שאני אוהב את המדינה, זו הפעם השלישית שלי פה, אבל הפעם שיחקתי עם כל החברים שלי בארץ הקדוש וזו חוויה שלא אשכח. פגשנו שחקנים טובים, היה לנו לא קל ונהנינו מאוד".



רוברטו קרלוס שומר על החיוך (סמי עופר)


מהצד הישראלי היה זה יניב קטן ששיחק לראשונה באצטדיון החדש בחיפה ואמר: "זו חוויה בלתי רגילה לשחק נגד כוכבים כאלה. זה ערב מרגש ושמחתי לשחק בסמי עופר ולהבקיע באצטדיון ונגד כוכבים כאלה גדולים", אמר על רקע קריאות הקהל שדרש שיגיע אליהם ליציע.

 
 

 

בניון מגיע לברך את קטן על שער בכורה בסמי עופר (מאור אלקסלסי)



החגיגה המפורסמת של בבטו (מאור אלקסלסי)



רונאלדיניו מודה לכ-20 אלף צופים באצטדיון (מאור אלקסלסי)







לחצו כאן לצפייה בתמונות נוספות מערב נדיר בחיפה


הרכבים
ותיקי ישראל: רפי כהן, אלון חרזי, אמיר שלח, יעקב הלל, דדי בן דיין, גל אלברמן, טל בנין, משה סיני,יוסי בניון,  יניב קטן, רונן חרזי.  כן שותפו: קלמי סבן, זאהי ארמלי, ראובן עטר, איציק זוהר, ג'ובאני רוסו, ז'אן טלסניקוב, איציק קורנפיין, סלים טועמה, עבאס סואן, עומר גולן, אבי סטרול ולירן שטראובר.


אגדות ברזיל: ג'פרסון, אמרסון, אלדאיר, גונזאלבש, רוברטו קרלוס, קאפו, אדמילסון, קאקה, בבטו, רונאלדיניו וריבאלדו. כן שותפו: קאפו, אמורוסו, פולגה, דניאל טננבאום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי