דגני וקינדה בסגל לקראת פולין ומקדוניה הצפונית, סולומון ייעדר

אוראל דגני
אוראל דגני | אודי ציטיאט, סלובניה

הרצוג פרסם את רשימת השחקנים למשחקים האחרונים במוקדמות יורו 2020: בן הרוש, חזיזה ולביא זומנו, אלמקייס הצעיר שמר על מקומו וכיאל התאושש מפציעה ואף צפוי לפתוח. קשר שחטאר פצוע ומיכה נותר בחוץ

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תחל בשבוע הבא בהכנות לשני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2020, בשבת הבאה נגד פולין באצטדיון טדי ושלושה ימים לאחר מכן תתארח במקדוניה הצפונית, אבל כידוע חלום ההעפלה לאליפות אירופה בקיץ הבא עדיין יכול להישאר בחיים אם אנדי הרצוג ושחקניו ייהנו מקצת מזל ויזכו להזדמנות נוספת דרך פלייאוף ליגת האומות.

התמונה תתבהר בכל הנוגע לליגת האומות עם סיום משחקי המוקדמות בשבוע הבא, ועד אז בנבחרת מתייחסים אך ורק למפגשים מול פולין ומקדוניה הצפונית והיום (רביעי) פרסם אנדי הרצוג את הסגל לשני המשחקים הבאים – שלפחות על הנייר הם משחקיו האחרונים כמאמן הנבחרת, עד אשר הוועדה המקצועית תתכנס ותאשר את הארכת חוזהו לשנתיים נוספות או אם הנבחרת אכן תשתתף בפלייאוף ליגת האומות, אז חוזהו יוארך באופן אוטומטי.

הרצוג לא זימן שחקנים חדשים לסגלו, אבל כן השיב את אוראל דגני מהפועל תל אביב שנעדר בעקבות פציעה במשחקים הקודמים, גם בירם כיאל שב לסגל ממנו נעדר עקב פציעה בחודש שעבר ואף צפוי לשוב להרכב ולעומת זאת מנור סולומון, שמיצב את עצמו כשחקן הרכב, נפגע לאחרונה בשחטאר דונייצק ונגרע מהסגל בשל כך. גם טאלב טוואטחה זומן למרות פציעה קלה שספג בלודוגורץ והוא יתחרה עם סאן מנחם ממכבי חיפה על עמדת המגן השמאלי.

בקישור, עילאי אלמקייס הצעיר, שחקן הופנהיים, שוב זומן וכן דולב חזיזה ממכבי חיפה וגדי קינדה מבית"ר ירושלים שנעדר גם הוא מהסגלים האחרונים. בולטים בהיעדרם דור מיכה ממכבי תל אביב ותומר חמד שאיבד את מקומו בסגל צ'רלטון.

לפי השיחות האחרונות של הצוות המקצועי, העדיפות בשער תהיה לאריאל הרוש שלאחרונה ערך הופעות ראשונות בספרטה רוטרדם ואמור לשוב להרכב על חשבון אופיר מרציאנו המסופסל בהירבניאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי