כצפוי: אלחמיד צפוי להיעדר תקופה ארוכה ושוחרר מהנבחרת

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

מגן/בלם סלטיק עבר בדיקת MRI, אובחן עם שני קרעים ולא יוכל ליטול חלק במשחקים האחרונים של קמפיין מוקדמות יורו 2020 נגד פולין ומקדוניה הצפונית. גם טוואטחה בספק בעקבות פגיעה בשריר הירך האחורי

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תחל מחר (שני) רשמית את ההכנות לשני המשחקים האחרונים בקמפיין מוקדמות יורו 2020, בשבת באצטדיון טדי בירושלים נגד רוברט לבנדובסקי ופולין ושלושה ימים לאחר מכן במקדוניה הצפונית, והבוקר כבר אישר המאמן אנדי הרצוג שהוא יצטרך להסתדר במפגשים האלה ללא מגן/בלם סלטיק, חאתם עבד אלחמיד.

כפי שפרסמנו כבר אתמול, אלחמיד, שנפגע במשחק הליגה האירופית נגד לאציו ביום חמישי, עבר בדיקת MRI שהראתה כי הוא סובל משני קרעים ועל כן ייעדר תקופה ארוכה, מה שאילץ את הרצוג לשחררו מסגל הנבחרת ובקרוב תתקבל החלטה אם לזמן שחקן אחר במקומו. בכל מקרה, מסתמן שאיתן טיבי יעלה במקומו בהרכב במערך של שלושה בלמים.

אלחמיד אינו הלגיונר היחיד שצפוי להשתחרר משני משחקי הנבחרת הקרובים, מכיוון שגם המגן השמאלי טאלב טוואטחה סובל מפציעה. שחקנה של לודוגורץ אמנם זומן לסגל וצפוי להגיע לאימונים מחר, אך קבוצתו הבולגרית הבהירה שהוא סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי ואולי יוכל לשוב לאימונים במהלך השבוע.


טוואטחה. גם הוא ישוחרר במהלך השבוע? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי