בכיר בהתאחדות: "אופ"א תכריע לגבי פולין ביממה הקרובה"

שחקני נבחרת ישראל
שחקני נבחרת ישראל | לירון מולדובן

בצל המצב הביטחוני, נבחרת ישראל תתאמן כרגיל בשפיים. גורם: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש. בדקנו גם לגבי אירוח במדינה אחרת, אך אנחנו עדיין לא שם". רוטנשטיינר התייחס לעתידו של הרצוג: "בקרוב התמונה תתבהר"

(גודל טקסט)
בצל המצב הביטחוני ואי הוודאות לגבי קיום המשחק מול פולין, נבחרת ישראל נמצאת בשפיים ותקיים הערב (שלישי ב-18:15) את האימון כמתוכנן לאור העובדה כי נכון לרגע אזור השרון אינו נכלל ברשימה שהוגדרה על ידי פיקוד העורף.


ראשי הנבחרת עדכנו את השחקנים במתרחש והבהירו כי ההחלטה לגבי קיום המשחק מול פולין תלויה אך ורק בראשי אופ"א, שצפויים להמתין לפחות יום נוסף עד שיכריעו באופן רשמי לגבי קיומה של ההתמודדות במסגרת המחזור התשיעי של מוקדמות יורו 2020.


"ההתאחדות לכדורגל ערוכה לכל תרחיש בנוגע למיקום המשחק מול פולין, בין אם זה יהיה בישראל או במדינה אחרת באירופה", הבהיר בכיר בהתאחדות. "ביממה הקרובה, לפני ההמראה הצפויה של פולין, אופ"א תקבל החלטה רשמית. אנחנו בתיאום מלא עם כולם ובודקים במקביל עם מדינות שונות לגבי מהלך כזה או אחר שעשוי להתרחש, אך נכון לעכשיו אנחנו עדיין לא שם".


בתוך כך, המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר התייחס לעתידו של המאמן אנדי הרצוג: "אין סיבה שהרצוג לא ימשיך לאמן את נבחרת ישראל גם במוקדמות המונדיאל. בשבוע הבא הכל יתבהר, גם נושא הפלייאוף וגם עתידו של הרצוג".


מבחינה מקצועית, טוואטחה הפצוע אמור לנסות להתאמן הערב ורק לאחר מכן הרצוג יחליט לגביו. אם המגן השמאלי ישוחרר, בלם מכבי חיפה עאיד חבשי עשוי לקבל זימון על חשבונו כאשר המאמן הבהיר כי לא יזמין את רז שלמה לו משימה חשובה עם הנבחרת הצעירה.

 


ההכרעה בקרוב. אנדי הרצוג (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי