הרצוג ימשיך לפלייאוף, בהמשך יוחלט לגבי מוק' המונדיאל

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

בהתאחדות יכריעו האם להציע למאמן קדנציה נוספת כבר לאחר המשחק נגד צפון מקדוניה או להמתין לתוצאות פלייאוף היורו. התקווה היא שיוטל קנס כספי בלבד ולא ניענש במשחק ללא קהל עקב פריצת האוהד, נגדו תוגש תביעה

(גודל טקסט)

הפסדה אתמול של נבחרת ישראל 2:1 נגד פולין במשחק הביתי האחרון בקמפיין מוקדמות היורו, גרם למבוכה בקרב ראשי ההתאחדות לכדורגל, בעיקר לאור היכולת שהציגו שחקני הנבחרת. "המשחק הזה לא מתאים לנבחרת שרוצה לשחק ביורו הקיץ", אמרו בהתאחדות, עוד הוסיפו כי "חזרנו המון שנים לאחור מבחינת הכדורגל, במשחק האחרון שום דבר לא התחבר".

ישראל, כזכור, קיבלה כבר ביום שישי בשורות טובות כשהבטיחה את השתתפותה בפלייאוף העלייה ליורו, כאשר אנדי הרצוג יהיה האיש על הקווים גם בחודש מרץ. אתמול (שבת) לאחר המשחק הבהיר המאמן שוב כי ימשיך בתפקידו.

בנבחרת ישראל ובהתאחדות לכדורגל אמורים לקבל בימים הקרובים החלטה כיצד לפעול עכשיו לאור העובדה שהרצוג מממש את האופציה להאריך את חוזהו אוטומטית בעוד ארבעה חודשים, שכן חוזהו המקורי היה אמור להסתיים בסוף חודש נובמבר, לאחר משחק נעילת הקמפיין נגד צפון מקדוניה. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ואנשי הוועדה המקצועית בראשה עומד אלי אוחנה, אמורים לפגוש יחד עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג כדי לשמוע האם האוסטרי רוצה לאמן את הנבחרת גם במוקדמות מונדיאל 2022.

שחקני ישראל מאוכזבים. "משחק שלא מתאים לכזו שרוצה להגיע ליורו" (דני מרון)

בימים הקרובים יתקיימו דיונים בנושא אך אחת מהאפשרויות היא להמתין עד לסיום הפלייאוף בתחילת חודש אפריל ורק אז להחליט, שכן המאמן מתלבט בשל הריחוק מבני משפחתו שלא הגיעו עמו לישראל. המאמן אינו נמצא בלחץ והוא ממתין להחלטת יו"ר ההתאחדות. הוא יודע שהעפלה ליורו 2020 תהפוך אותו לאיש שעשה היסטוריה. הוא רוצה להיות זה שהביא את ישראל לראשונה להישג הנכסף.

נושא נוסף שמעסיק לא פחות את ההתאחדות הוא פריצת האוהד לכר הדשא סמוך לסיום המשחק. ההתאחדות ביקשה כבר אתמול מהמשטרה לאתר את פרטיו. מדובר בקטין בן 15 אשר נגדו אמורה להיות מוגשת תביעה כספית גבוהה על הנזקים שיגרמו לנבחרת ישראל מהמקרה. דו"ח האירוע יועבר לאופ"א ע"י השופט מפינלנד מתיאס גסטרניוס וע"י משקיף אופ"א ולאחר מכן יקבע העונש על ישראל. בהתאחדות לכדורגל טוענים כי בשל העובדה ששחקן נבחרת פולין תומאש קדזיורה נפגע ללא כוונה ע"י אחד המאבטחים והבקשה של מאמן פולין ירז'י בז'צ'ק והשחקן קמיל גליק לחדש את המשחק יובילו רק לקנס כספי כבד ולא לסגירה של המגרש הביתי או קיום משחקים ללא קהל.

שחקן פולין בגלל המאבטח (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי