הרצוג: "זה יהיה מיוחד אם ננצח וזהבי יסיים כמלך השערים"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט, סקופיה

לקראת משחק החוץ נגד מקדוניה הצפונית, מאמן נבחרת ישראל דיבר במסע"ת: "מצפה למשחק שונה, עשינו המון טעויות נגד פולין". על ההישג של החלוץ: "חושב קודם כל על התוצאה". נאתכו הוסיף: "מסתכלים לכיוון מרץ"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תנעל מחר (21:45) את קמפיין מוקדמות יורו 2020 כשתתארח בסקופיה במשחק נגד צפון מקדוניה. לאחר ההפסד לפולין בשבת (2:1) ובעיקר היכולת החלשה, החניכים של אנדי הרצוג ירצו להחזיר את התחושה הטובה ולסיים את הקמפיין בטעם טוב, וניצחון יעלה אותה מהמקום החמישי למקום הרביעי.

המאמן אנדי הרצוג התייצב למסיבת העיתונאים יחד עם קפטן הנבחרת ביברס נאתכו והתייחס למשחק הקרוב, הקמפיין עצמו וכן לעתידו בנבחרת. במשחק בארץ, רק נזכיר, נפרדו הנבחרות בתיקו 1:1 כששער יתרון של ערן זהבי אחרי בישול של מנור סולומון לא הספיק לנבחרת.

ביברס נאתכו דיבר ראשון: "זה נכון ששתי הקבוצות איבדו את הצ'אנס לעלות אבל אנחנו באים למשחק במטרה לחזור לנצח ואנחנו מסתכלים קדימה לכיוון מרץ". ההבדל בין המשחקים: "אני חושב שיהיה משחק אחר לגמרי כי המשחק בב"ש מקדוניה הגיעה בעיקר להתגונן ופה אני כן מצפה שהם יבואו ויתקפו. אבל אנחנו צריכים לעשות את שלנו ולנצח".

ביברס נאתכו (אודי ציטיאט, סקופיה)

אנדי הרצוג אמר: "אני חושב שהמשחק נגד פולין היה הקשה ביותר ועשינו טעויות. אנחנו צריכים להיות מאוד אגרסיביים. במחצית הראשונה נגד פולין לא נראינו טוב אבל בחמצית השנייה היה שיפור, ואני מצפה למשחק שונה נגד מקדוניה. אני חושב שיהיה משחק טוב כי שתי הקבוצות יעלו במערך התקפי".

על שלושת הבלמים: "אני חושב שנגד פולין לא היינו במשחק ורק הגנו. לא הגענו למצבים ונראה מה יהיה מחר, יותר חשוב איך נתכונן למצבים מסוכנים כי אנחנו לא הגענו לכדורים החוזרים נגד פולין. זה נכון לישראל שיש שחקני התקפה טובים, אבל זה לא אפשרי שיהיו כל כך הרבה שחקנים למעלה".


אנדי הרצוג וביברס נאתכו. מצפים למשחק התקפי (אודי ציטיאט סקופיה)

על האפשרות שערן זהבי יסיים כמלך השערים: "ערן עשה הישג מדהים ובזכותו היה לנו סיכוי לעלות, אבל המטרה שלי היא לנצח את המשחק, בכל משחק יש לנו סיכוי לנצח את המשחק, אם הוא יהיה מלך השערים זה יהיה דבר מיוחד. אתם מדברים על זהבי אבל דאבור נותן משחקים טובים גם בספרד וגם בנבחרת ואני מצפה שימשיך כך".

על נבחרת מקדוניה הצפונית: "שתי הנבחרות מאוד דומות ושתיהן יכולות לנצח למקדוניה יש שחקני הגנה טובים מאוד שלא נותנים רווח לשחקנים. אבל אני חושב שנבחרת שלי יש את היכולת לכבוש שערים ולכן אני לא מוכן לוותר על הכדור. יש לנו שחקנים כמו זהבי, דאבור. שון וייסמן הוא שחקן מעט שונה כי הוא ספירנטר".

על האפשרות לעלות ליורו דרך הפלייאוף: "כמובן שאני רוצה לעלות ליורו. ראינו שאנחנו יכולים להתמודד עם נבחרות כמו פולין ואוסטריה שהעפילו לטורניר הזה. נכון שהפסדנו לפולין אבל במחצי השנייה שיחקנו טוב ואת אוסטריה ניצחנו פעם אחת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי