הנער שפרץ נגד פולין הורחק לשלוש עונות מכל אירועי הספורט

שחקן פולין נפגע ממאבטח
שחקן פולין נפגע ממאבטח | דני מרון

הנער שכמעט וגרם לפיצוץ המשחק הנבחרת באצטדיון טדי נענש בחומרה על ידי בית משפט השלום בירושלים: "מעשיו טומנים בחובם פגיעה חמורה בביטחון, בביטחות השחקנים ומסבים נזק תדמיתי הן למדינה והן לנבחרת"

(גודל טקסט)

בית משפט השלום בירושלים נעתר הבוקר (שלישי) לבקשת המשטרה והרחיק לשלוש עונות את הצעיר שפרץ לכר הדשא במהלך המשחק בין נבחרות ישראל לפולין.

כידוע, במהלך המשחק שהתקיים במוצאי שבת (16.11.19) באצטדיון טדי בירושלים, בסיומו ניצחה פולין 1:2, התפרץ אחד האוהדים לכר הדשא, ככל הנראה במטרה להתחבק עם רוברט לבנדובסקי הפולני, דבר שגרם להפסקתו של המשחק – אלא שאחד המאבטחים החליק, פגע בתומאש קדזיורה הפולני ואילץ את השופט לסיים את המשחק, החלטה שהוא שינה רק לבקשת השחקנים הפולנים שביקשו לסיים את המפגש בצורה נאותה.

האוהד נעצר והבוקר הובא הנער בפני בית משפט השלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה, והרחיק אותו למשך שלוש עונות מכלל אירועי הספורט, וזאת עד לתאריך 1.6.2022. "מעשיו של המשיב טומנים בחובם פגיעה חמורה הן בביטחון והן בבטיחות השחקנים, המאבטחים וכל מי שאמון על הסדר הציבורי במגרשי הכדורגל, מעשיו של המשיב מסבים נזק תדמיתי לא מבוטל הן למדינה והן לנבחרת וזאת בעיקר בשים לעובדה שמדובר משחק בין לאומי", נכתב בהחלטת בית המשפט.

יש לציין שמעבר לכך, לאחר שההתאחדות לכדורגל תיקנס, ככל הנראה, על ידי אופ"א, תוגש תביעה אישית נגד האוהד על הנזק הכספי שייגרם.


"נזק תדמיתי למדינה" (דני מרון)

בתוך כך, גם לקראת סיום המשחק בין נבחרות ארגנטינה לאורוגוואי אמש (שני) בבלומפילד ניסה נער כבן 14 לחדור מהיציע אל כר הדשא, אך הוא נחסם עוד בטרם עלייתו על ידי סדרני האבטחה, הובא לחקירה משטרתית בסיומה שוחרר בתנאי הרחקה ממשחקי כדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי