כנגד התחזיות: הנבחרת הצעירה סחטה 1:1 מנבחרת ספרד

עדן קארצב, מוחמד אבו פאני, אילון אלמוג
עדן קארצב, מוחמד אבו פאני, אילון אלמוג | דני מרון

החניכים של ניר לוין התקשו מאוד מול ה"לה רוחיטה", אך פנדל מאוחר של עדן קארצב מנע את הפסד באצטדיון רמת גן. אוסקר רודריגס העניק יתרון לאלופת אירופה. אנסו פאטי לא שותף. ישראל מדורגת כרגע במקום השני בבית

(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאכזב נגד מונטנגרו, הנבחרת הצעירה של ישראל עמדה הערב (שלישי) בפני אתגר גדול יותר, כשפגשה את מוליכת הבית ואלופת אירופה ספרד, ולמרות שלא הציגה משחק גדול, הצליחה לסחוט תיקו 1:1 נגד ה"לה רוחיטה".

כ-4,000 אוהדים הגיעו לאצטדיון רמת גן המיושן, רובם מתוך ציפייה לראות את הכוכב הצעיר והמוכשר של ברצלונה אנסו פאטי, שרק לאחרונה התאזרח סופית והצטרף לסגל של המאמן לואיס דה לה פואנטה, אך לא לקח חלק במשחק הערב ונשאר על הספסל.

במחצית הראשונה של ההתמודדות, היה ניתן לראות שהאורחים עדיפים בבירור על כר הדשא, כשחוליית ההתקפה המובילה הורכבה ממארק קוקורייה המושאל מבארסה לחטאפה, ביחד עם פראן טורס ואלחנדרו פוסו.

ההבדלים היו ברורים. נבחרת ספרד הצעירה ברמת גן (דני מרון)
ההבדלים היו ברורים. נבחרת ספרד הצעירה ברמת גן (דני מרון)

העניין הגדול במפגש התרחש במחצית השנייה, שמיד לאחר פתיחתה הספרדים מצאו את הרשת של אסף צור, שהצטיין במשחק, כשהמחליף אוסקר רודריגס ניצל טעויות של ישראל במרכז ההגנה וכבש ללא בעיות.

לאחר מכן, נבחרת ישראל ניסתה ככל שביכולתה להשיג את השוויון, אך התקשתה מאוד בשליש האחרון של המגרש. בדקה ה-80 המקומיים קיבלו עזרה ממקור לא צפוי – חוסה אמו נגע בידו ברחבה, במה שנראה כמו נגיעה מכוונת, והעניק לחבורה בלבן הזמנות גדולה להשוות בפנדל, אותו עדן קארצב המחליף תרגם בקלילות לשער.

בדקות הסיום הנבחרת באדום דחפה את הכדור קדימה, והפעילה לחץ גדול על מרכז ההגנה של ישראל, אך לא הצליחה למנוע את המעידה הראשונה שלה בטורניר המוקדמות, הכוללת שער חובה ראשון שנרשם לחובתה. נבחרת ישראל כעת מדורגת במקום השני בבית ו' עם שמונה נקודות מתוך 12 אפשריות, ובחודש מרץ יפגשו את מקדוניה הצפונית פעמיים. 

קשרה של קריית שמונה לא ישכח את היום הזה (דני מרון)
קשרה של קריית שמונה לא ישכח את היום הזה (דני מרון)

תיקו מכובד לנבחרת ישראל (דני מרון)
תיקו מכובד לנבחרת ישראל (דני מרון)

הספרדים מאוכזבים אחרי המעידה הראשונה (דני מרון)
הספרדים מאוכזבים אחרי המעידה הראשונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי