גם אנדי הרצוג מבין: "עדיף שלא נסתכל על הפלייאוף כרגע"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל לא הסתיר את אכזבתו אחרי ה-1:0 למקדוניה הצפונית במשחק האחרון בקמפיין: "אנחנו לא נראים טוב ואני אחראי לכך"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה הערב (שלישי) את קמפיין מוקדמות יורו 2020 במקום החמישי אחרי 1:0 בחוץ מול מקדוניה הצפונית. למזלו של אנדי הרצוג תהיה לו הזדמנות לתקן בפלייאוף (ההגרלה תיערך ביום שישי ב-13:00), אך כמו שהשחקנים שלו נראים לא בטוח שזה בהכרח דבר מנחם. המאמן האוסטרי, שפתח בצורה טובה, סיים עם חמישה הפסדים, 18 שערי חובה ומי שסחב אותו על הגב היה ערן זהבי שהציג יכולת שיא עם לא פחות מ-11 שערים.

"הייתי אופטימי לפני המשחק, אבל לא היינו מספיק טובים היום ומקדוניה הצפונית ניצחה בצדק. לא הצלחנו לייצר שום דבר בחלק הקדמי ולא היינו מסוכנים בכלל", הודה הרצוג בסיום. "פלייאוף? אין טעם לדבר כל זה כרגע כי אנחנו פשוט לא נראים טוב. כמובן שכולנו מאוכזבים ושזה לא נראה כמו שצריך בשלב זה".

הרצוג המשיך: "במשחקים האחרונים אף אחד מהשחקנים לא שיחק טוב ואני אחראי לכך, אנחנו נצטרך לבדוק מה קורה. מאז ההפסד לסלובניה יש ירידה ביכולת. בתחילת הקמפיין הייתה התרגשות ותחושה שאולי אפשר לעשות משהו ושיש לנו צ'אנס, אך ממשחק למשחק האנרגיות פחתו ואני אחראי על זה". 



זה לא נראה טוב. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי