נאתכו תקף את בנין: "לזלזל ככה בנבחרת? לכל דבר יש דרך"

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אודי ציטיאט

הקפטן הלאומי לא אהב את התבטאויותו של שחקן העבר שטען שאין לו מקום בסגל של הרצוג: "אסור לו להתבטא כך, בטח כששימשת כקפטן ואתה מאמן צעיר שרוצה להוות דוגמא". גם אשתו של הקשר כעסה: "איש חצוף"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל סיימה אתמול (שלישי) את קמפיין מוקדמות המונדיאל בטעם רע במיוחד כשהפסידה 1:0 לצפון מקדוניה וסיימה במקום החמישי המאכזב. מי שספג לא מעט ביקורות הוא קפטן הנבחרת, ביברס נאתכו (31) שהיה משחקני המפתח של המאמן אנדי הרצוג כששותף בכל משחקי הקמפיין ובכולם, חוץ מהמשחק הראשון – השלים 90 דקות. טל בנין, קפטן הנבחרת בעבר, התבטא לא מעט נגד נאתכו.

בנין לא מפסיק לבקר את נאתכו כבר חודש, הוא טוען שאין לו מקום בנבחרת ישראל כיום, הן בתוכניות הרדיו והן בפאנל בטלוויזיה לפני ואחרי המשחק, שהוא לא עומד בקצב המשחק על אף שהוא רוחש לו על הקריירה המכובדת שלו. בעקבות כל הביקורות בחודש האחרון, אשתו של הקשר תקפה את בנין בסטורי באינסטגרם: "טל בנין הוא איש חצוף. כל מי שלובש את חולצת הנבחרת בהחלט ראוי לה. תראו איך הוא מזלזל בנבחרת שלמה. כל מי שלובש את החולצה הזו עבד ועובד קשה, שלא כמוך יושב באולפן מאחורי מיקרופון ושופך את התסכול שלו בצורה מזלזלת".

בהמשך היום צייץ גם הקשר עצמו בטוויטר כדי להבהיר: "אף אחד לא תוקף על כך שהועברה ביקורת, זה בסדר לתת ביקורת וזה חלק מהעניין. אבל לזלזל בנבחרת שלמה בצורה כזאת – זה כבר משהו אחר. לכל דבר יש דרך וצורה, בטח כשהיית קפטן נבחרת ואתה טוען שאתה מאמן ואמור לשמש דוגמא לדור הצעיר".

ביברס נאתכו. ענה לטל בנין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי