בן שמעון: "סקוטלנד? לדעתי ישראל עדיפה, נאתכו ראוי לכבוד"

רן בן שמעון
רן בן שמעון | BRUNO FAHY/BELGA/AFP via Getty Images

לאחר סיום מוקדמות יורו 2020, מאמן נבחרת קפריסין התראיין לתכנית הספורט של 103FM וניתח את משחק הפלייאוף הקרוב: "במשחק שקול, יש סיכוי גדול לעבור אותם". על הקפטן: "נעשה לו עוול. הוא דוגמה לכל ספורטאי"

(גודל טקסט)

לאחר שמשחקי מוקדמות יורו 2020 הגיעו לסיומם, מאמן נבחרת קפריסין רן בן שמעון התראיין לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את מחשבותיו לקראת משחקה של נבחרת ישראל נגד סקוטלנד בחודש במרץ, כמו גם תחושותיו כמאמן לאומי באי השכן.

משחקו נגד סקוטלנד: "פגשתי אותה פעמיים במהלך המוקדמות. אני חושב שיש לישראל סיכוי גדול נגדם. הנבחרת ברמה שלה ולדעתי היא אפילו מעט יותר טובה. ואני מאמין שאפשר לעשות זאת".

"בצורתה הנוכחית של סקוטלנד, יש לה דברים טובים, אך כמה חולשות. יש להם כמה שחקנים בעמדות מסוימות ברמה גבוהה מאוד, אבל יש לה מעט חולשה בקו ההגנה המשחק הנמוך. אין לה ממש אינטנסיביות ודומיננטיות במשחקי הבית".

בן שמעון:
בן שמעון: "יש לישראל סיכוי גדול נגד סקוטלנד" (Ian MacNicol/Getty Images)

הליגה הסקוטית: "אני לא חושב שהיא ברמה כל כך גבוהה, אולי מלבד סלטיק שנמצאת ברמה אחרת. אני לא חושב שכל קבוצה סקוטית תנצח ישראלית. אני חושב שנבחרת ישראל יכולה לעבור אותם במשחק אחד ושקול".

מקומו של ערן זהבי: "אני חושב שאי אפשר להוציא את ערן זהבי מהמשוואה של הנבחרת, כי הוא חלק ממנה והוא חייב תמיד להיות שמה. יש כמה סוגים של מנהיגים, וזהבי מבין את המקום שלו במערכת. אין לו אגו ענק שמרחיק אותו מאנשים. הוא אדם נוח לשחקנים האחרים. והוא מנהיג חיובי".

"אני לא ראיתי שהדומיננטיות של זהבי במגרש פוגעת בשחקני הנבחרת. בהחלט ראיתי שרוב ההתקפות נגמרות ברגליים שלו, אבל זה משהו שחייב לקרות עם שחקן כמוהו. יכול להיות שהיו שחקנים טובים שפשוט עבר עליהם קמפיין לא טוב".

זהבי.
זהבי. "אני לא חושב שהדומיננטיות שלו פוגעת בשחקי הנבחרת" (מאור אלקסלסי)

העימות בין ביברס נאתכו לטל בנין: "אני מכיר את נאתכו מאז שהוא ילד. אני חושב שהוא שבר כל מחסום אפשרי, מהמקום שהוא התחיל ולאן שהוא הגיע. יש לו אישיות מדהימה. יש לו הרבה מוסר וערכים ואני חושב שככה צריכים להראות הספורטאים שלנו, וצריך לכבד אותם. אני מרגיש שאני צריך להגיב על עוול שנעשה לו. הוא הדוגמה הטוב ביותר שיש לנו כלפי ספורטאים".

נבחרת קפריסין: "היינו במרחק של משחק אחד לעשות היסטוריה ולסיים במקום השלישי. בשני המשחקים נגד סקוטלנד גילינו עליונות עליהם וגם בתקשורת אמרו את זה, בשתי המדינות. יש כאן נבחרת שכל הזמן מתקדמת, משחקת הרבה יותר טוב, ואני אשב עם ההתאחדות הקפריסאית ונדון על ההמשך. אני כמובן רוצה להישאר שם".

אימון נבחרת ישראל בעתיד: "כרגע אני נמצא במקום אחר, ולא חושב על נבחרת ישראל. אני לא אוהב לשחק בנדמה לי ואני לא אוהב לעשות את זה. אם יש דברים שצריכים לקרות, אני פשוט מעדיף שזה יקרה לבד. המחשבות שלי היא רק באימון ומה אני רוצה שיקרה על המגרש".

נאתכו.
נאתכו. "הוא הדוגמה הטובה ביותר שיש לנו עבור ספורטאים. צריך לכבד אותו" (ערן לוף)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי