נבחרת ישראל תקיים מחנה אימון באנגליה, אצילי וגולסה יזומנו?

עומר אצילי
עומר אצילי | דני מרון

פורסם לוח הזמנים לקראת סקוטלנד בפלייאוף יורו 2020: לאחר ארבעה ימים בשפיים, הרצוג ושחקניו ייצאו למידלסברו, שם יצטרפו הלגיונרים. קשרי מכבי ת"א יחליפו את סולומון וכיאל?

(גודל טקסט)

חודשיים בדיוק עד למשחק פלייאוף יורו 2020 בגלזגו נגד נבחרת סקוטלנד, הבוקר (ראשון) פרסמה ההתאחדות לכדורגל את לוח הזמנים הצפוי לאנדי הרצוג ושחקניו, כשבמוקד שני מחנות אימונים שייערכו: הראשון בבית הנבחרות בשפיים והשני במידלסברו, אנגליה.

כידוע, בחודש שעבר החליטו בהתאחדות לכדורגל לבטל את משחקי הגומלין ברבע גמר הגביע וכך פינו סוף שבוע נוסף לטובת נבחרת ישראל, במטרה להגיע למפגש בסקוטלנד בשיא המוכנות. כעת נחשף כי כבר ביום שלישי ה-17.3 יתכנס סגל הנבחרת לראשונה לארבעה ימי אימונים, ללא הליגיונרים שכמובן יהיו עם קבוצותיהם בחו"ל. בפרק הזמן הנ"ל גם ייערך משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה, בסיומו יפוזרו השחקנים לבתיהם ללילה ולמחרת ימריאו לאנגליה.

ב-22.3 תמריא נבחרת ישראל למחנה אימונים במתחם של מידלסברו מליגת המשנה באנגליה ואז גם יצטרפו אליה הליגיונרים השונים. לאחר 48 שעות שצפויות להיות אינטנסיביות, תמשיך הנבחרת לסקוטלנד ושם תסיים את הכנותיה למפגש ב-26.3. במקרה של הדחה, תחזור הנבחרת לארץ במטוס חכור מיד לאחר המשחק ואילו במקרה של ניצחון, תצא הנבחרת בבוקר (27.3) שוב בדרכה למחנה האימונים ברוקליף פארק וכעבור 48 שעות תצא לסרביה או נורבגיה, בהתאם למנצחת בחצי הגמר השני.

בנבחרת מחזיקים אצבעות בימים אלה שהליגיונרים ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד מסלטיק יהיו כשירים, כשנכון לרגע זה נראה כי מנור סולומון, שבישר השבוע על פציעה חוזרת באימוני שחטאר דונייצק, לא יהיה כשיר. מי שנלקח בחשבון כמחליף אפשרי הוא עומר אצילי, קשר מכבי תל אביב שנמצא תחת מעקב צמוד ובהחלט נמצא בתוכניות של הרצוג. קשר נוסף ממכבי ת"א שעשוי לקבל זימון הוא אייל גולסה, גם בשל העובדה שבירם כיאל, ששב לברייטון, נותח לאחרונה ונמצא בספק גדול.


רוטנשטיינר והרצוג. מחנה אימון באנגליה לפני גלזגו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי