מאמן נבחרת סקוטלנד: "אסור לנו לחשוב שאנחנו יותר טובים מישראל"

סטיב קלארק
סטיב קלארק | Ian MacNicol/Getty Images

סטיב קלארק מתכונן לקרב הקריטי מול חניכיו של אנדי הרצוג בחודש הבא במסגרת פלייאוף מוקדמות יורו 2020 והזהיר: "ערן זהבי עדיין שם ועדיין מבקיע שערים מ-25 מטר לחיבורים"

(גודל טקסט)

אנחנו כבר לא יכולים לחכות למשחקה של נבחרת ישראל מול סקוטלנד, שיתקיים בעוד קצת פחות מחודשיים. הכחולים-לבנים של אנדי הרצוג יתארחו ב-26 במרץ באמפדן פארק בגלאזגו לקרב ענק במסגרת חצי גמר פלייאוף מוקדמות יורו 2020, ואם ינצחו בהתמודדות הקשה יפגשו חמישה ימים לאחר מכן את המנצחת בין נורבגיה לסרביה בקרב על כרטיס לטורניר שייערך בקיץ.

מדובר ללא ספק באחד מהמשחקים החשובים של הנבחרת בשנים האחרונות, וגם בסקוטלנד מייחסים לו חשיבות גדולה, שכן הם לא העפילו ליורו מאז 1996, אז הוא נערך באנגליה. כזכור, לא כל כך מזמן הנבחרת הלאומית שלנו שיחקה פעמיים מול הסקוטים במסגרת ליגת האומות, כאשר באוקטובר 2018 השגנו 1:2 ביתי, וחודש לאחר מכן הפסדנו 3:2 באותו אמפדן פארק בו נתארח בקרוב.

אז, מי שהדריך את סקוטלנד היה אלכס מקליש. מאמן הסקוטים כיום, סטיב קלארק, התראיין בתקשורת המקומית ודיבר על ההתמודדות המתקרבת. "ישראל יהיו די דומים לאיך שהם היו במשחקים האחרונים שלנו מולם. הם משחקים באותו מערך, עם שלושה בלמים, ובמהלך המשחק הם יכולים לעבור לקו של ארבעה שחקני הגנה, אך בדרך כלל הם מתחילים עם חמישה".


אנדי הרצוג. יפתיע את קלארק עם שני בלמים? (אודי ציטיאט)

"יש להם שני שחקנים קדמיים טובים. ערן זהבי עדיין שם ועדיין מבקיע שערים מ-25 מטר לחיבורים. גם מואנס דאבור שחקן טוב. יש שם הרבה שחקנים מוכשרים ואנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להסתכל על אף אחד ולחשוב שאנחנו יותר טובים מהם".

עוד הוסיף קלארק: "אני חושב שאני כבר יודע איך אני רוצה לשחק. מאז שנכנסתי לתפקיד אנחנו משחקים בצורה די עקבית. מצאנו דרך טובה בשבילנו, אבל יש לי עוד הרבה זמן לחשוב ודברים יכולים להשתנות מעכשיו ועד לסוף חודש מרץ".


ערן זהבי חוגג במדי הנבחרת. סוחט מחמאות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי