טיבי: "זה רגע האמת של נבחרת ישראל, שמח להיות כאן"

איתן טיבי
איתן טיבי | אודי ציטיאט

אנדי הרצוג כינס את הסגל המורחב לאימון נוסף לקראת סקוטלנד, בלם מכבי ת"א נשאל על חזרתו למדים הלאומיים: "לא מתעסק אם המאמנים טעו בעבר, מקווה להצדיק את הזימון"

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר ההתכנסות הראשונית של נבחרת ישראל לקראת משחק פלייאוף מוקדמות היורו בסוף החודש בסקוטלנד, הבוקר (שלישי) התכנסו אנדי הרצוג ושחקניו לאימון נוסף כחלק מההכנות למפגש בגלאזגו ב-26.3. כזכור, מדובר בסגל מורחב שבין השאר אינו כולל את הלגיונרים.

מי שהצטרף היום לאימוני הנבחרת ולא היה בשבוע שעבר הוא השוער איתמר ניצן, שלאחר הניצחון של בית"ר ירושלים 0:2 על מכבי חיפה, משחק בו גם הדף פנדל, טען כי הוא ראוי לזימון. ניצן התאמן הבוקר יחד עם יואב ג'ראפי, השוער שניצח אותו אתמול. שחקני הפועל ת"א, אוראל דגני, רז שלמה וכמובן ג'ראפי, שהגיעו בשעת לילה מאוחרת הביתה לאחר המשחק אתמול, התייצבו גם כן. מאמן ההגנה מרטין שטרנצל נמצא על כר הדשא ועובד עם השחקנים.

עוד לפני האימון, עם התקשורת שוחח הבוקר בלם מכבי תל אביב, איתן טיבי שסיפר על התקופה הארוכה מחוץ להרכב מכבי ת"א ואיבוד המקום בנבחרת: "זו הייתה סיטואציה לא קלה ולא כיפית, אבל זה משהו שחוויתי ואין מה לעשות. צריך לדעת להתמודד עם כל מצב. עד המשחק עוד יש זמן, אבל מבחינתי אני תמיד רוצה להיות בנבחרת, זו גאווה עבורי ואני שמח שאני כאן"

כמה חשובה לו החזרה לנבחרת: "תמיד שמחתי להיות בנבחרת וזו זכות גדולה עבורי. אני מקווה רק להצדיק את הזימון ולהיות בנבחרת כמה זמן שאני יכול. אם הם טעו שלא שיתפו אותי? זה לא משהו שאני רוצה להתייחס אליו, זה היה".


צור, ג'ראפי וניצן היום באימון (אודי ציטיאט)

תרומת האימונים ללא הלגיונרים, להוציא את סבע וזהבי: "יש לנו עוד זמן להתכונן והיום אנחנו עושים אימון כדי לתרגל. כל קבוצות הליגה רוצות לראות את נבחרת ישראל עולה וכך גם מכבי ת"א, לכן היא גם נרתמת למשימה. זה רגע האמת – הכי חשוב לנבחרת – ואני מקווה שנעשה את זה".

המשחק הקודם בסקוטלנד "אתם יודעים שבכדורגל אין חוקים, מה שהיה אי אפשר לדעת אם יהיה יותר טוב או פחות טוב. עושים את ההכנה הטובה ביותר כדי להגיע מוכנים".

מינוי מאמן הגנה: "כל מי שיכול לבוא ולעזור לנו במשימה הקרובה, זה דבר חשוב וטוב".



ערן זהבי. הליגה הסינית נדחתה והוא עדיין כאן (אודי ציטיאט)

הסגל באימון הנבחרת

שוערים: איתמר ניצן (בית"ר ירושלים), אסף צור (הפועל רעננה), יואב ג'רפי (הפועל תל אביב)

הגנה: עופרי ארד (מכבי חיפה), שרן ייני (מכבי תל אביב), אוראל דגני (הפועל תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), לואי טאהא (הפועל באר שבע), רז שלמה (הפועל תל אביב), סאן מנחם (מכבי חיפה), גיל כהן (מ.ס. אשדוד)

קישור: אייל גולסה (מכבי תל אביב), דור פרץ (מכבי תל אביב), אלמוג כהן (מכבי נתניה), גבי קניקובסקי (מכבי נתניה), דן גלזר (מכבי תל אביב), דולב חזיזה (מכבי חיפה), נטע לביא (מכבי חיפה), מוחמד כנען (מ.ס. אשדוד), עדן קארצב (עירוני קרית שמונה), תומר יוספי (הפועל באר שבע), יונתן כהן (מכבי תל אביב)

התקפה: ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ.), דיא סבע (גוואנגז'ו ר.פ.), איילון אלמוג (מכבי תל אביב), בן שהר (הפועל באר שבע)


קארצב ויוסי. נוכחות גם לנציגים הצעירים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי