יחד עם סאות'גייט, מרטינס ונוויל: רוטנשטיינר נבחר על ידי אופ"א

ווילי רוטנשטיינר
ווילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

המנהל הטכני של ישראל יהיה חלק מרשימת מנהלים ומאמנים בכירים שיבחרו את המצטיינים של שלבי הנוק-אאוט בליגת האלופות. הוא יצטרך להיות נוכח במשחקים, אך בהתאחדות טענו: "זה סיור לימודי, לא יפגע בנבחרת"

(גודל טקסט)

רגע לפני ששמינית גמר ליגת האלופות תצא הערב (שלישי) לדרך, בהתאחדות לכדורגל אישרו היום למנהל הטכני של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, להיות חלק מיוזמה חדשה של אופ"א.

כחלק מהרצון לשדרג את החוויה סביב ליגת האלופות, אופ"א החליטה שהחל מהעונה, כל משחק בשלבי הנוק-אאוט של ליגת האלופות יזכה למעקב צמוד של אנשי מקצוע בכירים, מנהלי קבוצות או שחקנים, שינתחו רגעי מפתח במשחק, אלמנטים טקטיים, יצירתיות והוגנות ובסופו של דבר יבחרו את השחקן המצטיין במפגש.

אותם מנהלים ו/או מאמני עבר יצטרכו להיות באצטדיון לשם כך ובהתאחדות לכדורגל סיפרו הבוקר כי נתנו את האישור לרוטנשטיינר על אף שמדובר בחודש קריטי לנבחרת, אבל הוא במהלכו יהיה בצרפת במשחק בין ליון ליובנטוס ובגרמניה במפגש בין לייפציג לטוטנהאם.


רוטנשטיינר. יהיה בליון ובלייפציג במשחקי שמינית הגמר (אודי ציטיאט)

בהתאחדות טענו שהאוסטרי רשאי לעבוד בעבודה שכזו במקביל ואמרו: "זה כבוד גדול להיות ברשימה הזו. זה לא יפגע בנבחרת ישראל. אם הוא ייעדר יומיים או שלושה לטובת סיור לימודי, לא יקרה כלום".

לצד רוטנשטיינר, בין האנשים שאופ"א בחרה נמצאים גם מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'ג'ייט, מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס, מאמן נבחרת רומניה קוסמין קונטרה, בלם העבר איטור קראנקה ומאמן נבחרת הנשים של אנגליה ובעברו מגן מנצ'סטר יונייטד, פיל נוויל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי