"בכר יחליף את הרצוג? ומה יגידו אבוקסיס, קלינגר ובלבול?"

ברק בכר
ברק בכר. הגיע לפשרה | דני מרון

שלומי ברזל, יו"ר מערך ההסברה של ההתאחדות, התראיין בתכנית הספורט של 103FM ונשאל על המאמן הבא של הנבחרת ועל מאמן ההגנה החדש: "ייתן טיפים לשחקני ההתקפה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תפגוש ב-26 במרץ את סקוטלנד בחוץ לאחד המשחקים הכי חשובים שלה בשנים האחרונות במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020. במידה והחבורה של אנדי הרצוג תשיג ניצחון, היא תפגוש את המנצחת בין סרביה לנורבגיה לקרב על כרטיס לאליפות אירופה.

שלומי ברזל, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, התראיין היום (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM: "הנבחרת ערכה שני אימונים של השחקנים הצעירים ללא ליגיונרים בימים האחרונים והרווחנו את ערן זהבי ודיא סבע שנמצאים בארץ. נתכנס שוב ב-17 במרץ ואחרי חמישה ימים ניסע לאנגליה למחנה אימונים לפני המשחק מול סקוטלנד".

מה חושבים וילי רוטנשטיינר והרצוג על כך שזהבי וסבע לא מתאמנים: "אין מאמן שיכול להיות מרוצה מסיטואציה כזו, אתה רוצה לקבל את השחקנים שלך עם כמה שיותר חדות ודקות משחק בשלב הזה, אבל לדעתי כושר גופני פחות מהווה בעיה. קורים גם דברים טובים – ביברס נאתכו חזר לשחק בלגיה הסרבית, גם ניר ביטון חזר לשחק בסלטיק אחרי פציעה. מנור סולומון לא היה אמור להיות כשיר למשחק, אבל קצב ההחלמה שלו טוב ויש אפשרות שהוא יעמוד לרשות הנבחרת. אלה שחקנים משמעותיים, אבל הרבה דברים עוד יכולים להתהפך עד למשחק. כרגע אנחנו מקווים שכולם יהיו בריאים".


הרצוג (אודי ציטיאט)

האם נבחר השוער שיפתח במשחק: "גם אריאל הרוש וגם אופיר מרציאנו משחקים ובכושר טוב. אני פחות עוקב, אבל אני בטוח שהצוות המקצועי כן. הכיוון משתפר ביחס למה שהיה כשסיימנו את מוקדמות היורו. עם זאת, יש עוד יותר מחודש ודברים יכולים לקרות, אז נקווה שזה יעבוד לטובתנו".

מאמן ההגנה שרוטנשטיינר צירף, מרטין שטרנצל האוסטרי: "כל הקמפיין דיברו על הבעיות שלנו בהגנה. שטרנצל לא מוגדר כמאמן הגנה. וילי מכיר ביכולות שלו ובהמשך נדע אם זו הייתה בחירה מוצלחת או לא. המטרה שלו היא לעבוד עם שחקני ההגנה שלנו ובמקביל לנתח את שחקני ההגנה של היריבות כדי לתת טיפים לשחקני ההתקפה שלנו".

האם הרצוג יסיים את תפקידו אם יפסיד: "אני מאוד מקווה שנחזור לארץ רק ב-1 באפריל ושנעבור את סקוטלנד. אם נפסיד לסקוטלנד הסיטואציה תהיה יותר בוערת כנראה. יתקיים אותו תהליך כמו שהיה בפעם הקודמת, יבקשו מרוטנשטיינר לעלות שמות של מועמדים. יש בישראל הרבה מאמנים טובים".

האם ברק בכר יכול להתחיל להתכונן לקבלת תפקיד: "ואז מה יגיד יוסי אבוקסיס? או ניר קלינגר, מרקו בלבול ועוד אחרים וטובים?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי