הרצוג: "הפציעה של דאבור זו מכה גדולה, ההרכב לסקוטלנד כבר מתגבש"

מואנס דאבור עם אנדי הרצוג
מואנס דאבור עם אנדי הרצוג | עדי אבישי

כחודש לפני המשחק בפלייאוף יורו 2020, מאמן נבחרת ישראל התייחס לחסרונו של החלוץ: "זו בעיה גדולה בשבילו אחרי שחתם במועדון חדש. יש לנו אופציות נוספות". על זהבי: "ברור שהוא לא במצב האידיאלי בהכנה"

(גודל טקסט)

כחודש לפני פלייאוף יורו 2020, מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג השתתף היום (שני) באירוע משותף של ההתאחדות לכדורגל והתכנית "שער שוויון", ונשאל לגבי הפציעה של מואנס דאבור בהופנהיים, על מצבו של ערן זהבי ועל השילוב בין המגזרים בנבחרת הלאומית.

לגבי דאבור, שלא ייקח חלק במשחק הנבחרת בסקוטלנד, אמר הרצוג: "הפציעה שלו היא מכה גדולה עבורו, ולא רק בשביל נבחרת ישראל. הוא עבר למועדון חדש בגרמניה ונכנס לעניינים, אבל עכשיו הוא בחוץ. יש לנו אופציות נוספות ובנבחרת תמיד חושבים על אפשרות ששחקן יפצע. בעוד חודש נשחק בסקוטלנד ושם אנחנו זקוקים לשחקנים עם המנטליות הנכונה למשחק".

מי שכן אמור לשחק הוא זהבי, שיגיע להתמודדות ללא דקות משחק, זאת לאחר שהליגה הסינית נדחתה בשל התפשטות נגיף הקורונה במדינה. "זהבי מתאמן בישראל וברור שהוא לא במצב האידיאלי בהכנה. אני אופטימי מאוד שנצליח לחבר יחד קבוצה טובה למשחק" סיפר המאמן הלאומי.


זהבי. "ברור שהוא לא במצב האידיאלי" (מאור אלקסלסי)

על סקוטלנד סיפר המאמן: "מדובר ביריבה קשוחה מאוד, אבל נבחרת ישראל תגיע לשם כדי לנצח. ניתן הכל בשביל המדינה והנבחרת. ההרכב שלי כבש מתגבש בראש, אבל בגלל הפציעות נצטרך לחכות ולראות כיצד יראו כל הדברים בתחילת מחנה האימונים בישראל ובאנגליה". השילוב בין הערבים ויהודים בנבחרת: "אנחנו קבוצה אחת ולא משנה מה המוצא של השחקנים. חשוב שכולנו נשחק ביחד עבור המדינה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי