"אנדי הרצוג יפספס את שני ימי האימון הראשונים של הנבחרת"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

בזמן שהוא בבידוד, ראש מערך ההסברה של נבחרת ישראל, שלומי ברזל, התראיין ל-103FM וסיפר: "אנדי יחזור לארץ ויכנס ישר לבידוד". כדורסל: "לא מבין איך מאשרים להכניס יותר אוהדים לאולם סגור ממגרש כדורגל"

(גודל טקסט)

בזמן שהתפשטות נגיף הקורונה גורמת לשינויים רבים בספורט הישראלי, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, התראיין היום (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM, זאת לאחר שהוא נכנס בשעות האחרונות לבידוד לאחר שחזר מהגרלת ליגת האומות באמסטרדם.

החזרה לישראל: "קשה בבידוד. בהתחלה היינו באמסטרדם והכל היה בסדר. רק אחרי שחזרנו לארץ אפשר להגיד שהכללים שונו ונאמר לנו להיכנס לבידוד".

הגעתו של אנדי הרצוג לישראל: "הרצוג אמור לחזור היום לארץ ולהיכנס ישר לבידוד. משרד הבריאות אישר לו את החזרה לארץ מאוסטריה ולא צפויות להיות לו בעיות כי הוא יהיה בבידוד. הרעיון להביא אותו לארץ כדי שהוא יספיק להשלים את הבידוד לפני האימונים של נבחרת ישראל. במצב הנוכחי הוא אמור להפסיד את שני ימי האימון הראשונים".


הרצוג. ישהה בבידוד ויחמיץ את שני ימי האימון הראשונים של נבחרת ישראל (לירון מולדובן)

משחק ללא קהל בסקוטלנד: "ראינו בזמן ההגרלה את הפרסומים בתקשורת האנגלית ומהר מאוד פנינו למנכ"ל הנבחרת הסקוטית שהיה שם והוא הבהיר לנו שזה לא היה ולא נברא"

האישור להכניס יותר קהל למשחקי כדורסל: "כמו כולם, גם אני שואל את השאלות האלו. אני לא מבין איך נותנים אישור להכניס למקום סגור כמו מגרש כדורסל יותר אנשים ממה שמאשרים להכניס למשחקי כדורגל במגרש פתוח. אולי בגלל שאני לא איש משרד הבריאות אז אני לא מבין, אבל אני מפעיל היגיון בריא".

שגרה בישראל: "משחקי נוער וילדים מתקיימים כרגיל. ביקשנו להימנע מלחיצות הידיים שבדרך קורות לפני ואחרי המשחקים. קבוצה שיש לה חמישה שחקנים או יותר בבידוד יכול גם לבקש דחיית משחק. ההנחייה כעת היא שמשחקים כדורגל והכל מתנהל כרגיל".


הארנה בירושלים. "לא מבין איך נותנים אישור להכניס יותר אנשים לאולם סגור מאשר למקום פתוח" (תומר מירנדה)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי