הרצוג יזמן את רפאלוב: "נשוחח שוב ואעדכן אם אגיע לנבחרת"

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | Gettyimages

בבלגיה טוענים שהמאמן החליט לזמן את הקשר לקראת סקוטלנד, אולם קשר אנטוורפן יחליט רק לאחר גמר הגביע, ארבעה ימים לפני פלייאוף היורו: "הוא רוצה אותי כי הוא זקוק לניסיון"

(גודל טקסט)

בתקשורת הבלגית שואלים את ליאור רפאלוב לא אחת על האפשרות שישוב ללבוש את מדי נבחרת ישראל, כמעט שלוש שנים מאז הופעתו האחרונה. הפעם האחרונה בה רפאלוב שיחק במדים הלאומיים הייתה ביוני 2017 בליכטנשטיין, עוד בקדנציית אלישע לוי כמובן, ובספטמבר של אותה שנה ישב על הספסל מול ספרד ונותר על 40 הופעות בינלאומיות.

הבוקר (שני) פורסם בבלגיה כי המאמן אנדי הרצוג נכח במשחקי אנטוורפן בינואר האחרון והצהירו ש"הוא רוצה את רפאלוב בנבחרת" במשחק פלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד ב-26.3 – אלא שיש מעין טוויסט בסיפור. הקשר, שיחגוג את יום הולדתו ה-34 בעוד כחודש וחצי, יפגוש את האקסית קלאב ברוז' בגמר הגביע הבלגי ב-22.3 – ארבעה ימים לפני פלייאוף היורו, וזו הסיבה לכך שהקשר עצמו הוא זה שעדיין לא החליט אם להצטרף לנבחרת במשימה הקרובה.

"ארבעה ימים אחרי גמר הגביע אנחנו משחקים בסקוטלנד ויכול להיות שאחר כך בגמר בסרביה או בנורבגיה", אמר רפאלוב בבלגיה על חזרה אפשרית לנבחרת, "דיברנו כמה פעמים, הוא (אנדי הרצוג) רוצה אותי כי הוא זקוק להרבה ניסיון", צוטט רפאלוב בבלגיה, "אני חיובי לגבי האפשרות שאחזור, זה יכול להיות רגע נהדר. בלי לבקר את המאמנים, גם התקשורת מבקשת הרבה זמן שאחזור, אבל סיכמנו שאחליט על כך רק אחרי גמר הגביע".


רפאלוב. הוא זה שיצטרך לקבל את ההחלטה? (דני מרון)

כידוע, רפאלוב כבש בשבת בכדור חופשי והגיע ל-11 שערי ליגה העונה בבלגיה, כך שהשווה את שיאו האישי עוד מעונתו במכבי חיפה ב-2010/11, כשנותרו 11 מחזורים לסיום העונה בבלגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי