אם יידחה המשחק בסקוטלנד, הרצוג לא צפוי לעמוד על הקווים בפלייאוף

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

בהתאחדות ממתינים להתכנסות של ראשי אופ"א, אבל מודים שהעובדה שהאוסטרי מסיים את חוזהו עלולה לגרום לכך שיהיה צורך במינוי מאמן אם המשחק המכריע לא ייערך כמתוכנן ב-26.3

(גודל טקסט)

יממה אחרי שפיפ"א המליצה לבטל את חלון הנבחרות הקרוב והודיעה כי אין חובה לשחרר שחקנים למשחקי הנבחרות, בהתאחדות לכדורגל בישראל אישרו הבוקר (שבת) שלא תתקבל שום החלטה נוספת עד יום שלישי הקרוב, אז צפויים ראשי הענף באופ"א לדון בהמשך העונה באירופה ולקבל החלטות מכריעות, ביניהן ייתכן שגם ביטול יורו 2020 וכמובן שלב הפלייאוף בו אמורה ישראל לשחק בסוף החודש בסקוטלנד.

אופ"א תערוך שיחת וידאו מול כל התאחדויות הכדורגל של אירופה ולקראת האירוע ביום שלישי בהתאחדות לכדורגל מבינים כי האפשרות של דחיית היורו לקיץ 2021 בהחלט קיימת, בעיקר לנוכח העובדה שהתחרות אמורה להתפרש על פני 12 מדינות שונות ובשלב זה אין שום אפשרות להעריך אם הדבר יתאפשר – כשגם יש צורך בפינוי תאריכים עבור הליגות המקומיות, בתקווה שכולן יוכלו להגיע לסיומן.

במקביל, בהתאחדות גם מפנימים שבעיה שעלולה להיווצר אם יידחו משחקי הפלייאוף היא שלמפגש מול סקוטלנד הנבחרת תתייצב עם צוות מקצועי חדש לגמרי – המאמן האוסטרי אנדי הרצוג מסיים את חוזהו בסוף החודש, מה שאמור להיות מיד עם סיום משחקי הפלייאוף, כך שאם המשחק יידחה הוא כבר לא יהיה תחת חוזה.


הרצוג. יוחלף עד המשחק נגד סקוטלנד? (אודי ציטיאט)

בשיחה עם ספורט1 הבהיר גורם בהתאחדות: "הכוונה היא שאנדי הרצוג יוביל את הנבחרת בפלייאוף נגד סקוטלנד, אבל זה תלוי במה שיקרה ביום שלישי. אנחנו ממתינים כמו כולם". בהמשך לדברי הבכיר, אם משחקי הפלייאוף יתקיימו בעיכוב קל, משמע אפריל או מאי, הרצוג צפוי לעמוד על הקווים, אולם ביטול או דחייה ממושכת בהחלט תיאלץ את ההתאחדות להתחיל בחיפוש אחר מאמן חדש, ישראלי או זר.

באשר לחידוש הליגות המקומיות, בהתאחדות לכדורגל הוסיפו שגורמים בכירים במנהלת הליגה ובהתאחדות מכינים בימים אלו תוכניות הקשורות להמשך עתידי או להפסקה חד צדדית של העונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי