חסון ערך שיחה עם רוטנשטיינר, שהתבקש לקצץ בשכרו

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

יו"ר ההתאחדות שוחח עם המנהל הטכני, כשהאחרון יודיע השבוע אם יהיה מוכן לקצץ. הערכה: ייאלץ לוותר על כ-30% משכרו. הרצוג לא היה נוכח בפגישה. האפשרויות לגבי המאמן: סיום תפקידו או כהונה מוגבלת בפלייאוף

(גודל טקסט)

אחרי לא מעט התלבטויות לגבי עתידם של אנדי הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר, היום (שני) נערכה שיחת וידאו בין יו"ר ההתאחדות אורן חסון למנהל הטכני. הרצוג לא היה נוכח בשיחה ומי שצריך לקבל את ההחלטות לגבי עתידו של המאמן יהיה רוטנשטיינר בעצמו. לספורט1 נודע כי השניים דיברו על המשמעויות שנובעות כתוצאה של נגיף הקורונה, החל מנגזרת הכלכלית שנבעה מאותן השלכות ועד הפן המקצועי, במסגרתו יקוצצו שעות של עובדים רבים שנמצאים תחת אחריותו של האוסטרי.

במהלך השיחה ביקש חסון מרוטנשטיינר לקצץ בשכרו. האוסטרי ייקח מספר ימים ויחזיר תשובה אם לקצץ את שכרו, שעומד על 90 אלף שקלים ולא כולל הוצאות נלוות, של תשלומי רכב ושכר דירה שעומדים על כ-20 אלף שקלים נוספים. על פי ההערכות, רוטנשטיינר יקצץ ב-30 אחוז. בסביבתו דחו מכל מקום את השמועות לפיהן יקצץ כמחצית משכרו ואמרו שבשיחה דובר על אחוזים נמוכים יותר.

בשיחה הצדדים דנו גם בעתידו של אנדי הרצוג, זאת לאור ההערכה כי משחקי ליגת האומות ייערכו בחודש ספטמבר ואילו משחק הפלייאוף נגד סקוטלנד יתקיים אוקטובר. בשיחה עלתה האפשרות שהרצוג יאמן את שני המשחקים האלו ואז יוחלט על עתידו בנבחרת. בנוסף עלתה אפשרות אחרת – למנות את אלון חזן כמאמן קבוע או למנות מאמן אחד כדי לחסוך את החודשים הקרובים. החלטתו של עתידו של רוטנשטיינר, כאמור, תתקבל כאמור רק בימים הקרובים. הרצוג יתבשר על ידי המנהל המקצועי כי עליו לקצץ משמעותית כדי להישאר. רוטנשטיינר תומך בחברו האוסטרי, אך בשלב זה רוב חברי הנהלת ההתאחדות, שצריכים לאשר את המינוי, מעדיפים מאמן ישראלי.




לא נכח בשיחה עם אורן חסון. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי