דיווח: פלייאוף העלייה ליורו בין סקוטלנד לישראל יתקיים באוקטובר

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

לאחר שחצאי הגמר נדחו פעמיים, ב"דיילי מייל" טוענים כי זה יהיה השיבוץ כיוון שהנבחרות אינן מעוניינות לחזור מפגרה ארוכה ישירות למעמד חשוב. המשחקים יתקיימו ללא קהל?

(גודל טקסט)

לאחר שבתחילת החודש הוחלט לדחות את פלייאוף העלייה ליורו בפעם השנייה, במסגרתו נבחרת ישראל תתארח בסקוטלנד בשלב חצי הגמר, אמש (שישי) דווח ב"דיילי מייל" כי המשחקים צפויים להתקיים בחודשים אוקטובר ונובמבר, גם אם זה ייאלץ לקרות ללא נוכחות קהל.

בכלי התקשורת הבריטי טוענים כי לאור העובדה שהכדורגל הבינלאומי עשוי לחזור לפעילות רק בספטמבר, חלק מ-16 הנבחרות שיתחרו על ארבעת הכרטיסים האחרונים ליורו 2020 (שיתקיים תחת אותו שם למרות שנדחה בשנה, כידוע) ציינו בפני אופ"א כי אינן מעוניינות שמשחקם הראשון לאחר פגרה ארוכה בעקבות הקורונה יהיה במעמד כה חשוב כמו חצי גמר הפלייאוף.

כזכור, המפגש בין נבחרת ישראל לסקוטלנד אמור היה להתקיים ב-26 לפני שהנגיף התפרץ והשבית את הספורט העולמי, מה שהביא לדחיית המשחק לחודש יוני, אולם לאחר הערכת מחודשת החליטו באופ"א לדחות בשנית את משחקי הנבחרות על מנת לפנות זמן לחידוש הליגות. המנצחת בין הכחולים-לבנים לבריטים תפגוש את מי שתעלה מהמפגש בין נורבגיה לסרביה. לא ברור מי ידריך את הנבחרת במשחק החשוב, שכן חוזהו של אנדי הרצוג מסתיים בסוף החודש הנוכחי ובהתאחדות כבר הבהירו שהחלטות לגביו יתקבלו לאחר חג הפסח.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי