רוב בהנהלת ההתאחדות נגד המשך דרכו של אנדי הרצוג

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט, וינה

סופו של האוסטרי? רוטנשטיינר צפוי להמליץ שימשיך, אך בהנהלה מתגבש רוב להדחתו. בינתיים, עד ההחלטה הסופית, בהתאחדות מעכבים את ההליך בניסיון לחסוך את משכורתו

(גודל טקסט)

האם זמנו של אנדי הרצוג בנבחרת ישראל תם? בעוד שווילי רוטנשטיינר ערך שיחה עם האוסטרי וביקש ממנו לקצץ כדי להישאר, בתמורה לתמיכתו בהמשך דרכו לקמפיין ליגת האומות ולמשחק הפלייאוף מול סקוטלנד, מתגבש רוב בהנהלת ההתאחדות לכדורגל נגד המשך דרכו של המאמן. בוועדה מתכוונים להביא להצבעה את המשך דרכו של המאמן, אם יסכם עם המנהל המקצועי שהוא מעוניין להישאר בתפקיד.

"במקרה הטוב, מבדיקה שערכנו, כרגע חמישה מתוך 29 רוצים שימשיך", אמר גורם בהנהלת ההתאחדות. גורם נוסף אישר: "כרגע הרוב מתנגד להרצוג, אבל יש עוד מתלבטים. השאלה אם זה בכלל יגיע לשולחן שלנו".


רק חמישה מתוך 29 רוצים שימשיך. הרצוג ורוטנשטיינר (אודי צטיאט)



חוזהו של הרצוג מסתיים ב-1 במאי. הוא היה אמור לעמוד על הקווים מול סקוטלנד, משחק שנדחה מחודש מרץ ליוני, אולם נדחה בשנית בגלל התפתחות נגיף הקורונה. כעת, המשחק המכריע אמור להתקיים, כך על פי ההערכות, בחודש ספטמבר. בעקבות פתיחת ליגת האומות שצפויה בחודש הזה, הערכות שונות מדברות על אפשרות שגם המפעל עצמו יידחה ויתקיים רק לאחר משחקי הפלייאוף.

גורמים בהתאחדות יזמו הצעה לפיה הרצוג ימשיך, יפחית כמחצית משכרו ורק העפלה ליורו, דרך ניצחון מול סקוטלנד ואז מול היריבה הבאה, סרביה או נורבגיה, תעניק לו פיצוי הולם. "הרצוג צריך לעבור שלוש משוכות, הראשונה היא הסכמה לקצץ, ואני מניח שיסכים, השניה היא להסכים לתנאים שלנו בעניין הקמפיין הבא, ואני מניח שיסכים, אבל המשוכה העיקרית היא ההנהלה. אם זה יגיע לאישורה, יכול להיות שמספר לא מבוטל של חברי הנהלה יתנגדו. רבים מעדיפים מאמן ישראלי כמו אבוקסיס, רוני לוי, בכר או קלינגר", אמר גורם בהתאחדות.


ברק בכר. יחליף את הרצוג? (דני מרון)

בינתיים, מתוך כוונה לחסוך את שכרו העצום שמגיע לכדי 91 אלף שקל נטו, לא כולל הוצאות רכב ודירה שנאמדות בכ-20 אלף שקל נוספים, בהתאחדות מנסים לדחות את ההחלטה בעניין המאמן הבא כדי לחסוך בשכר. רוטנשטיינר צפוי להגיש את חוות דעתו כבר בשבוע הבא, אך ההנהלה תתכנס בשלב מאוחר יותר, בתחילת מאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי