ברשימה אחת עם איליצ'יץ' והנדנוביץ': קבהא בהרכב העשור של מאריבור

מרואן קבהא מול דן איינבינדר
מרואן קבהא מול דן איינבינדר | דני מרון

קשר הפועל באר שבע ששיחק במועדון הסלובני במשך שנתיים וחצי, נכנס ל-11 המצטיינים יחד עם כוכב אטאלנטה ואחיו של שוער אינטר. גם אקס הפועל תל אביב בפנים

(גודל טקסט)

קשר הפועל באר שבע מרואן קבהא זכה לכבוד ענק היום (שבת) לאחר שנכנס להרכב העשור של אלופת סלובניה מאריבור. כזכור הקשר בן ה-29 שהעביר את שתי העונות האחרונות בבירת הנגב, הצטרף בקיץ 2015 למועדון הסלובני ממכבי פתח תקווה, היה שותף להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונת 2017/18 על חשבונה של קבוצתו הנוכחית וכן גם זכה באליפות ובגביע הסלובני.

"בעונתו האחרונה בקבוצה, הוא שלט במרכז השדה והיה שותף בכל עשרת המשחקים של הקבוצה באירופה", נכתב באתר הסלובני 'סנפורטל', שביקש מהאוהדים לבחור את ה-11 המצטיינים בין השנים 2010 עד 2019.

יחד עם קבהא, נכנסו להרכב היוקרתי גם השוער בן ה-42 ואחיו של שוער אינטר, יסמין הנדנוביץ' שמחשק בקבוצה החל משנת 2011, אקס הפועל תל אביב מרקו שולר, שפרש ממשחק פעיל אשתקד, וכמובן ללא ספק הכוכב הגדול הקבוצה בעשור האחרון יוסיפ איליצ'יץ' שאמנם שיחק במועדון חודש אחד בלבד (נמכר לפאלרמו ב-2.5 מיליון יורו אחרי שנרכש ב-80 אלף יורו מאינטרבלוק), אך אי אפשר שלא להכליל שחקן בסדר גודל כזה גם אם הווה רק חלק קטן מההיסטוריה.


יוסיפ איליצ'יץ'. ברשימה עם מרואן קבהא (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי