בהתאחדות אישרו: "רוטנשטיינר לא יישאר אם לא יקצץ בסכומים שקבענו"

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אודי ציטיאט

כפי שפורסם בספורט1 לפני שלושה שבועות, המנהל הטכני התבקש לקצץ 50 אחוז, בעוד שהוא מוכן לקצץ 30 אחוז בלבד. גם בהנהלה יש מי שקורא להדיחו, ייפגש עם חסון אחרי שובו לארץ

(גודל טקסט)

המנהל הטכני של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, סיכם עם יושב ראש ההתאחדות אורן חסון כי השניים ייפגשו בישראל להחלטה משותפת על עתידו בכדורגל הישראלי. כפי שפורסם בספורט1 לפני כשלושה שבועות, האוסטרי התבקש לקצץ 50 אחוז, בעוד שהוא עצמו היה מוכן למתווה של 30 אחוז קיצוץ. הפערים בין הצדדים גדולים ועדיין לא ברור האם יישאר בתפקידו.

כידוע, גם המאמן הלאומי אנדי הרצוג עדיין לא סיכם על הישארותו ובשבועות האחרונים נמצא בביתו באוסטריה מבלי שהוא מקבל שכר. למרות שהסכים לקצץ כמחצית משכרו, גורמים בהתאחדות סבורים שחלק מחברי הנהלת ההתאחדות מגבשים רוב כדי להדיח אותו מהתפקיד, שכן המלצה של רוטנשטיינר צריכה לעבור דרך הצבעה.

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר אתמול: "רוטנשטיינר לא יישאר אם לא יסכים לקצץ בסכומים שקבענו. הוא איש מקצוע מוערך, אבל הכדורגל הישראלי והעולמי בכלל ספג מכה קשה בתקופת הקורונה. כל המאמנים והשחקנים יצטרכו לתת יד".


הרצוג ורוטנשטיינר. פערים במו"מ (אודי ציטיאט)

כזכור, אנדי הרצוג הסכים לקצץ בשכרו, תמורת מענק שמן במקרה של העפלה ליורו, אך גם במקרה שלו ישנן חילוקי דעות, כשחלק מחברי ההנהלה רוצים מאמן ישראלי. הסערה החלה כאשר גורמים בתוך ההנהלה אמרו: "הרצוג צריך לזכור שעם כל הכבוד, גם אם יסכים לקיצוץ, רק ההנהלה היא זו שקובעת אם ימשיך", מה שיצר חילוקי דעות לגבי עתידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי