נאתכו: "רוטנשטיינר? בישראל חושבים שתוך שנה נהיה אלופי עולם"

נאתכו: "רוטנשטיינר? בישראל חושבים שתוך שנה נהיה אלופי עולם" |

קפטן הנבחרת התראיין ברדיו 103FM והתייחס לעזיבתו האפשרית של המנהל הטכני: "הוא לא הגיע לכאן כדי שנהיה ביורו, צריך לתת לו שמונה שנים לפחות". וגם: החיים בסרביה ועתידו המקצועי

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) אמנם נערך המשחק השני של חצי גמר גביע המדינה בין הפועל באר שבע לבני יהודה, אבל את ההצגה גנב דווקא קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו שהעלה את פרטיזן לגמר הגביע הסרבי עם שער ניצחון ב-0:1 על האלופה הכוכב האדום. הערב דיבר נאתכו בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על החיים בסרביה, עתידו וגם על המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר.

על סוגיית המנהל המקצועי אמר נאתכו: "אני לא יודע בדיוק מה הולך שם, אבל אני חושב אם נתנו למישהו איזשהו פרויקט צריך לתת לו סבלנות. הגיע לפה בנאדם עם תעודות ועשה עבודה יפה במקום לא פחות טוב מישראל. אם נתנו לו לעבוד, צריך לתת לו להישאר בתפקיד שמונה שנים לפחות".

"בישראל חושבים שתוך שנה נהיה אלופי עולם. זה לא משנים תוך רגע את כל הנבחרות, הבנאדם הגיע לפה כדי לבנות משהו ולעשות משהו. תוצאה בוחנים אחרי ארבע או חמש שנים. הוא לא בא כדי לעלות אותנו לאליפות אירופה. אם יש בעיה בתשתיות לא צריך להביא אותו מהתחלה להגיד לא צריך ונמשיך כפי שהיה".


"צריך לתת לו שמונה שנים". וילי רוטנשטיינר (אודי ציטיאט, סקופיה)

רמתה של הליגה הסרבית: "אני חושב שהיא פחות טובה מהרוסית, היא בערך ברמה של היוונית. מבחינת אצטדיונים ומתקנים הרמה כאן לא גבוהה כל כך, אבל יש כאן שחקנים שישמעו עליהם בכל אירופה".

השפעת הקורונה: "זה השפיע כמו בכל מקום, אבל מבחינת הכנסות של קבוצות אחרות זה פחות פגע כי יש פחות קהל, אין פה אצטדיונים מפוצצים. אבל ברור שזה פגע, בעיקר בשטף של המשחקים. חזרנו לפני שלושה שבועות – שחקנו שבועיים בלי קהל ובשבוע האחרון יש קהל בלי הגבלות".


"האזרחים בסרביה מקפידים על ההנחיות". ביברס נאתכו (GABRIEL BOUYS / AFP)

איך מתמודדים במדינה: "שולטים במצב כמו שאני יודע והכל כמעט חזר לשגרה, אבל ממה שאני יודע שהאנשים כאן מאוד מקפידים – שומרים מרחק עוטים מסיכות ואני חושב שזה דבר שמאוד מקל. כמה נדבקים חדשים ביום? בסביבות ה-25 חדשים ביום ורובם מבוגרים".

היכן תהיה בעונה הבאה: "בעיקרון אי אפשר לדעת, אבל חתמתי על חוזה לשנתיים וטוב לי כאן, וזה בדיוק מה שחיפשתי לזמן הזה של הקריירה והלוואי שזה ימשיך ככה, אבל נראה מה יהיה. לחזור לישראל? יש דברים שלא תלויים בנו, אבל כרגע זה לא על הפרק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי