בקריית שמונה לא מתרגשים: "ידענו שיש עוד הרבה עבודה"

חיים סילבס
חיים סילבס | צילום: ערן לוף

כמו לאחר המשחק הראשון גם הפעם חיים סילבס מבין כי ישנה עבודה רבה בקבוצתו החדשה לקראת פתיחת הליגה. ברוסו פתח. גוזלן: "העונה אני רוצה להנות"

(גודל טקסט)

לאחר ניצחון על הפועל עכו במשחק הראשון, קיוו בעירוני קריית שמונה להמשיך את היכולת הטובה גם מול בני סכנין, אך אתמול (רביעי) זה הספיק למחצית אחת ולמרות שהקבוצה עלתה ליתרון, במחצית השנייה השליטה עברה לסכנין שיכלה גם לזכות במלוא הנקודות., אך המשחק הסתיים רק ב-1:1.

בקריית שמונה לא יצאו מגדרם לפני כמה ימים וגם אתמול הבהירו שמדובר במשחקי הכנה לקראת הליגה ועבור הצוות המקצועי זאת הזדמנות לבחון שחקנים. המאמן חיים סילבס עלה שוב במערך של שלושה בלמים כאשר אחמד עאבד שיחק כקיצוני ימני, אך הפעם פתחו בקישור דידייה ברוסו שכלל לא היה בסגל ביום ראשון וגם אמיר נאסר.

השניים פתחו על חשבונם של עדן שמיר שהפעם נותר מחוץ לסגל וגם אופיר קריאף שנכנס כמחליף. גם הקשר החדש איסמעיל ריאן ראה שוב את חבריו מהיציע. "ריאן צריך לעבור עוד מעט הכנה ולהתחבר לשיטה שלנו ולכן נכניס אותו לאט לעיניינים", אמרו במועדון.


ריאן. ייכנס לאט לאט לעניינים (ערן לוף)

מה שבכל זאת גרם לאכזבה במועדון, זאת העובדה שהשחקנים סבלו מחולשה במחצית השנייה גם בחלק ההגנתי. "אם אנחנו רוצים להיות בחלק העליון העונה, אסור לנו לספוג שער כמו שספגנו אתמול" אמרו בקבוצה. בשבת תתארח הקבוצה מול מכבי חיפה, מה שצפוי להיות מבחן גדול יותר והפעם סילבס יעלה עם ההרכב החזק ביותר והזר הפורטוגלי אלפונסו טיירה צפוי לפתוח בהרכב.

החלוץ שובל גוזלן ששוב כבש אתמול אמר אחרי המשחק: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה ושלטנו במשחק. בסך הכול אנחנו נראים טובים ונמשיך לעבוד קשה כדי להיות טובים יותר. המטרה שלי להגיע הכי רחוק העונה הן מבחינה קבוצתית והן מבחינה אישית. העונה, אני בעיקר רוצה להנות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי