פראיבה לא בתוכניות של מ.ס אשדוד, בוקשה התחיל להתאמן

אשדוד פספסה הזדמנות לעלות לפסגה. טום בן זקן
אשדוד פספסה הזדמנות לעלות לפסגה. טום בן זקן | צילום: עידן סלם

בקבוצה החליטו סופית שהברזילאי לא יצטרף, וינסו לצרף עוד שני זרים לפחות. הקשר הרומני נבחן. רועי בקל על שער הניצחון הדרמטי מול הפועל אשקלון: "תמיד כיף לכבוש"

(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד, שניצחה אמש (שבת) 0:1 את הפועל אשקלון, לא מסתנוורים יותר מדי מהתוצאה שהשיגו בדקה ה-90 משער של המחליף רועי בקל.


בקבוצה יש מקום לעוד שלושה זרים כעת, כשהעמדות המבוקשות הן בלם, קשר וחלוץ. יחד עם זאת, באשדוד הנטייה בעונה שעברה וגם טרם הגעתו של ראובן עטר (צפה במשחק מן היציע עם עוזרו צדוק מלכה) הייתה לשחק עם חמישה זרים.
 

ז'יל פראיבה, שנבחן בקבוצה זמן רב ונסע עמה למחנה האימונים, לא בתכניות ולא יצטרף לקבוצה. קיימת אופציה שבנוסף לחלוץ, ישקיעו בקבוצה בקשר במקום בלם וינסו להביא חיזוק ישראלי למרכז ההגנה. במקרה כזה יוכלו בקבוצה להשקיע בקשר איכותי יותר.


הקשר הרומני דן בוקשה (29) החל להיבחן בקבוצה. בוקשה, שמשחק כקשר אחורי, שיחק אשתקד בבני לוד במדיה רשם 37 משחקים. כמו כן, שיחק בעבר ביובנטוס בוקרשט, דינמו בוקרשט, פטרולול, אוניברסיטה קלוז', גיור (הונגריה) וברגז'יך גלדבאך הגרמנית. כמו כן, החל להיבחן הקשר קווין ריינשטיין (26), ששוחרר מהפועל עכו.


ראובן עטר. צפה מהיציע

ראובן עטרץ צפה מהיציע


בנוגע לפצועים, טום בן זקן, שנעדר מהמשחק, אמור להיות כשיר למשחק הבא מול הפועל באר שבע ביום שלישי הקרוב. קרלו ברוצ'יץ' שגם כן ישב ביציע יעבור בדיקת MRI כדי לאבחן את המצב בברכו הפגועה.


כובש שער הניצחון, רועי בקל, אמר לאחר המשחק: "תמיד כיף לכבוש לא משנה אם זה משחק אימון, גביע הטוטו או ליגה. יכול להיות שזה ייתן חומר לראובן עטר. לגבי חילופי המאמנים, זו לא פתיחת עונה אידאלית מבחינת קבוצת כדורגל, אבל אנחנו עושים את העבודה שלנו, אנחנו שחקני כדורגל מקצועניים ואני מאמין שיהיה בסדר. ייקח לנו זמן להיכנס לכושר. תמיד כיף לנצח, כיף יותר לתקן דברים אחרי ניצחונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי