במכבי נתניה מרוצים: "היינו יותר טובים ממכבי ת"א"

ערן לוי
ערן לוי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

שביעות רצון בקרב העולה החדשה מה-0:0 מול סגנית האלופה בגביע הטוטו: "זה שאנחנו מאוכזבים מתיקו נגדם אומר משהו". שמחה מהיכולת שהפגין ריביירו, הויבך עשוי לקבל דקות מול בני יהודה

(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו אמש (ראשון) ברגשות מעורבים מהתיקו (0:0) עם מכבי תל אביב בגביע הטוטו. מצד אחד, בקבוצה מרוצים מהתוצאה המכובדת עם סגנית האלופה אך מהצד השני, בקבוצה מהשרון בטוחים כי יכלו להשיג יותר מהמשחק הזה.

"היינו יותר טובים ממכבי ת"א ועצם זה שאנחנו מאוכזבים מתיקו נגדם זה אומר משהו", סיפרו שחקנים. בצוות המקצועי ובהנהלה בטוחים שמעבר ליכולת, התוצאה הזאת תיתן הרבה ביטחון לשחקנים לקראת פתיחת הליגה: "כנראה שההפסד למכבי פתח תקווה עשה לנו רק טוב כי הוא גרם לנו להיות יותר דרוכים. גם הפעם הצגנו יכולת דומה למחצית הראשונה מול פ"ת", אמרו.

ערן לוי שוב הוכיח שבכדורגל הישראלי, קשה לעצור אותו. החלוץ שוב הפגין משחק מצוין כאשר גם גולן אלקסלסי הוכיח שגם כאשר דני עמוס פצוע, יש על מי לסמוך ולא סתם נתניה שילמה עבור הבאתו. בקבוצה שמחו שלאנדרו ריביירו הראה מעט מהפוטנציאל הטמון בו ובמספר מהלכים אישיים הביך את הגנת מכבי ת"א. עמוס עבר אמש בדיקת אולטרסאונד, ותוצאותיה יגיעו היום. בקבוצה בטוחים כי לא מדובר בפציעה חמורה והוא יחזור לאימונים במהרה.

ומה בנוגע לרכש? הבלם הגרמני טים הויבך, ישתלב בהדרגה. הצוות המקצועי מעוניין לתת לו את הזמן, וקיים סיכוי שיקבל מספר דקות במשחק גביע הטוטו ביום ראשון מול בני יהודה.

ערן לוי. אי אפשר לעצור אותו (מכבי ת
ערן לוי. אי אפשר לעצור אותו (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

בנוגע לצמד החלוצים ארווין הופר (שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה) ואלחסן קייטה, בנתניה מביאים פסימיות בנוגע לביצוע העסקאות מול השניים. בנתניה נוטים לרדת מצירופו של הופר והסיכויים שיגיע נמוכים כאשר נכון לרגע זה, החלוץ טרם יצר קשר עם ראשי המועדון שלא אוהבים את התנהלותו. לגבי קייטה, בשיחה שהתקיימה בין ראשי הקבוצה לבין סוכנו של החלוץ הובהר שככל הנראה החלוץ לא ישוחרר ממאריטימו לפני סוף אוגוסט, ולכן בנתניה יחפשו כעת חלופות ורק אם לא ימצאו יחזרו לאופציה הזו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי