בכר: יש לנו ביקורת עצמית על היכולת, ניצחנו בזכות אופי

ברק בכר
ברק בכר | ערן לוף

מאמן הפועל ב"ש לא היה מרוצה לאחר ה-1:2 על אחי נצרת בגביע המדינה, והוסיף: "זה גביע ככה שזה לא מדד, המגרש היה גרוע". למרות ההפסד האדיה נשאר אופטימי: "שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו"

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נמנעה הערב (שבת) מהדחה בסיבוב ח' של גביע המדינה, כשניצחה את מכבי אחי נצרת 1:2 באצטדיון עילוט. האלופה נקלעה לפיגור במחצית הראשונה משער מוחמד חטיב, אך שערים של גיא מלמד ובן שהר הפכו את התוצאה, והצילו את ברק בכר מהפתעה כבר בשלב כה מוקדם מהמפעל בו המאמן עוד לא זכה עם הקבוצה מהדרום.

בכר אמר לאחר המשחק: "ידענו לפני המשחק שהם קבוצת צמרת בליגה לאומית ומגרש נוראי, לשני הצדדים, שהקשה על הפייבורטית. נקלענו לפיגור, אבל חזרנו בזכות אופי. הגענו למצבים שרצינו והצלחנו להשיג את המטרה".

היכולת הלא טובה: "יש לנו ביקורת עצמית על היכולת שלנו. זה גביע ככה שזה לא מדד. המגרש היה גרוע, אבל השגנו זאת בזכות אופי ולא ביכולת. המגרש היה גרוע, בליגה זה משהו אחר לגמרי".

בצד המאוכזב, אדהם האדיה, מאמן אחי נצרת אמר: "אני מקווה שהשער יתן לנו ביטחון להתקפה. העבודה הקבוצתית הייתה טובה, ונתנו הופעה מכובדת, חבל שקצת פספסנו את זה. ברוב שלבי החצי השני לא היינו מספיק חדים ולא הגענו למצב, כנראה שזה גרם לירידה ביכולת. עמדנו 90 דקות שווה מול האלופה".

אדהם האדיה. מאמין שאפשר לעלות ליגה (עדי אבישי)
אדהם האדיה. מאמין שאפשר לעלות ליגה (עדי אבישי)

הפערים בין הקבוצות: "במשחק היום לא היו פערים, אבל ההבדלים הם באיכות בהתקפה הם הגיעו למצב ומבקיעים. הגול הראשון שלהם הגיע משום מקום וזה מה שהכריע".

עלייה לליגת העל: "אני תמיד בטוח בעצמי. לא שינינו את המערך ושיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. אם אנחנו רוצים לעלות הקבוצה צריכה שניים או שלושה שחקנים, אחרת זה יהיה בעייתי לעלות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי