בבית"ר טוענים: הראש שלנו לא במשחק, המצב לא נורמלי

עידן ורד
עידן ורד | דני מרון

הירושלמים יתארחו מחר (ראשון, 21:00) אצל מכבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו ללא גיא לוזון על הקווים ובלי שחקני הרכש, גורם בקבוצה לספורט1: "למי אכפת ממשחק בטוטו כשאנחנו לא יודעים איך נפתח את העונה"?

(גודל טקסט)

אחרי קיץ סוער, תחת משבר כלכלי ונתק בין ראשי המועדון, כשהעתיד נראה כרגע מעורפל מאוד, תפתח מחר (ראשון, 21:00) בית"ר ירושלים את משחקיה בזירה המקומית כשתתארח אצל מכבי תל אביב ברבע גמר גביע הטוטו.

תקציב המועדון לא אושר השבוע בבקרת התקציבים ומשמעות הדבר שאף אחד משחקני הרכש, ביניהם השוער איתמר ניצן, הבלם קרלוס קוויאר והקשר אור אינברום, לא יכללו בסגל וגם המאמן גיא לוזון ועוזרו דויד מרטן לא יוכלו לעמוד על הקווים, אלא אם יתרחש משהו בלתי צפוי במהלך יום ראשון וחלקם יירשמו למרות הכל.

בין אם יעמוד על הקווים או שלא מחר, המאמן גיא לוזון לא תרגל הרכב באימון המסכם, אך לפי התכנון הוא צפוי לעלות עם מערך הגנתי מעובה של חמישה שחקני הגנה. דניאל חבה הצעיר יתופקד לצידם של טל כחילה ומיקי סירושטיין במרכז, כאשר אבישי כהן יפתח כמגן ימני ויעקב בריהון יעשה הסבה כפויה לעמדת המגן השמאלי. בקישור יפתחו אריק סאבו ואופיר קריאף, יחד עם עידן ורד, עוזיאל פרדו ויאקוב סילבסטר יוצב בחוד.


טביב ואוחנה. עתיד מעורפל (דני מרון)

"מבחינתנו הכי טוב שהמשחק הזה לא היה מתקיים בכלל", אמר הערב גורם במועדון. "הראש של השחקנים בכלל לא במשחק, כולם תחת אי ודאות ואף אחד לא יודע מה יקרה כאן. זה מצב לא נורמלי להיות בו. אני ממש מקווה שנעבור בשלום את המשחק הזה, אבל בינינו למי אכפת בכלל ממשחק כזה בגביע הטוטו כשאנחנו לא יודעים איך נפתח את העונה", הוסיף הגורם.

הרכב משוער: תמיר ללו, אבישי כהן, טל כחילה, דניאל חבה, מיקי סירושטיין, יעקב בריהון, אופיר קריאף, אריק סאבו, עוזיאל פרדו, עידן ורד, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי