בסכנין מרוצים: "היינו שווים למכבי חיפה". פושה שוחרר

שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים | ערן לוף

במועדון שבעי רצון מה-1:1 ללא בן זקן ושחקני הרכש ומקווים כי עד המשחק הבא כל הסגל יעמוד לרשותו של המאמן. הצרפתי התעקש וישוב למולדתו, ג'אבר: "המטרה היא פלייאוף עליון ואני מאמין שנהיה שם"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה תוך שלושה ימים הגיעה בני סכנין למשחק במסגרת גביע הטוטו ושוב זה היה בהרכב חסר, כשכל שחקני הרכש ישבו ביציע ביחד עם המאמן בני בן זקן מכיוון שלא עברו בבקרה ומאמן השוערים מוטי אזולאי עמד על הקווים.

במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת בחלק האחורי ומאמינים כי הכנסתם של ראדי, קלאודימיר פריירה וג'ורג' אקפביו תביא לקבוצה כוח משמעותי לקראת המשך העונה. "גם בלי חצי מהסגל היינו שווים למכבי חיפה. יש לנו עוד לאן להשתפר, אבל יש בסיס טוב" אמרו במועדון.

בכל מקרה הקבוצה צפויה להתחזק, כאשר הלילה נחת בישראל הבלם הקונגולזי סלביד דיקאמונה. האחרון שיחק בעונה האחרונה בליגה היוונית ונמצא במעקב בשבועיים האחרונים. הבלם הרשים את הצוות המקצועי וצפוי לחתום. גם המגן הדני ברזילאי פטריק דה סילבה היה טוב במשחק מול חיפה וההכרעה לגביו צפויה להתקבל עד סוף השבוע. במועדון טרם קיבלו החלטה לצרף חלוץ נוסף, כאשר שמו של מוחמד גאדיר שוב עלה.

מי שנפרד מהמועדון הבוקר הוא החלוץ הצרפתי ג'ורדן פושה, ששוחרר הרשמית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני חודש ימים, כבר אז פנו נציגיו של החלוץ לראשי סכנין וביקשו להשתחרר מכיוון שהשחקן קיבל שתי הצעות מהליגה השנייה בצרפת. בתחילה בסכנין סירבו לשחרר את החלוץ, אבל ההתעקשות של פושה והעובדה שבסכנין רוצים לחסוך בעלויות ולהשאיר מקום לזר נוסף הביאו לכך שאושרה עזיבתו של החלוץ שהגיע במהלך העונה שעברה. בהמשך היום התברר כי הקבוצה איתה דיבר פושה היא רד סטאר פאריס מהליגה השניה בצרפת. כבר מחר צפוי השחקן להיפגש עם ראשי הקבוצה הצרפתית ולחתום על חוזה רשמי בקבוצה.


בן זקן ביציע. בשבת כבר יעמוד על הקווים? (ערן לוף)

שחקן נוסף ששיחק אתמול הוא הקשר ישראל זגורי שלפני מחנה האימונים בפולין התבשר כי אינו בתוכניות, אבל לאחרונה הרשים את הצוות המקצועי שמעוניין להשאירו. מי שעוד ערך בכורה אתמול הוא הקשר עטאא ג'אבר שהיה פצוע במשחק הראשון מול חדרה. עטאא אמר לאחר המשחק: "אנחנו עדיין בטרום העונה אבל מתייחסים ברצינות למפעל גביע הטוטו. שיחקנו מול קבוצה טובה כמו מכבי חיפה אבל גם אנחנו קבוצה טובה שמתחברת והמטרה היא פלייאוף עליון. אני מאמין שנהיה שם. יש לנו סגל רחב ותחרות בריאה ומי שיוכיח את עצמו יהיה בהרכב. אנחנו לא מתעסקים בכל נושא הבקרה ועושים את המקסימום בכל סגל וביחד נהיה טובים יותר".

אגב, במועדון גיחכו סביב העובדה שגם הצוות המקצועי ישב בחוץ ואילו מוטי אזולאי העביר את המשחק כאשר הוא ללא תעודת פרו. אזולאי אמר לאחר המשחק: "לא משאלת חיי לעמוד על הקווים ואני אוהב את העבודה שלי כמאמן שוערים. זה מצחיק שבעונה שעברה דיברו שלא תהיה קבוצה עם מאמן ללא תעודת פרו וכבר בגביע הטוטו זה קורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי