בלי בניון וקאניוק: מכבי פ"ת הביסה את מ.ס אשדוד 0:3

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | אריאל שלום

הכוכב הוותיק (פציעה בגב) והרכש החדש ישן (עדיין לא עבר בבקרה) נעדרו, אך החבורה של אלישע לוי הסתדרה מצוין בלעדיהם. לידור כהן (5), תומר בנבנישתי (50) ותומאס סיבוק (60) סידרו למאמן בכורה רשמית מוצלחת

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווההביסה הערב (רביעי) 0:3 את מ.ס אשדוד באצטדיון המושבה במסגרת המחזור השני בשלב הבתים של גביע הטוטו משערים של לידור כהן (5), תומר בנבנישתי (50) ותומאס סיבוק (60).

המלאבסים, שחסרו את יוסי בניון הפצוע בגבו ואת גידי קאניוק שלא קיבל עוד את טופס ההשאלה מפחטאקור טשקאנט, לא הרגישו בחסרונם של השניים וכבר בפתיחה עלו ליתרון מרגליו של לידור כהן בדקה החמישית, שמצא עצמו חופשי לגמרי ברחבה אחרי הרחקה לא טובה של אביב סולומון בלם אשדוד, והעלה את פתח תקווה ל-0:1 בבעיטה מקרוב.

חניכיו של אלישע לוי שנראו טוב בפתיחה הורידו רגל מהגז בהמשך המחצית. זה לא הפריע להם להכפיל את היתרון בדקה ה-50 אחרי בעיטה מתוך הרחבה של תומר בנבנישתי הצעיר (50). תומאס סיבוק נעץ את השלישי ברשת של משפתי כעבור עשר דקות אחרי כדור קרן יפה של מנור סולומון שהיה פעיל מאוד הערב.

אלישע לוי, שערך הערב את משחקו הרשמי הראשון על הקווים, יכול להיות מרוצה בסך הכל ממה שראה מחניכיו שהציגו לפרקים כדורגל חיובי והיו יכולים אף להגדיל את היתרון לולא מספר הצלות גדולות של משפתי בין הקורות. האורחים מצידם, היו אנמים מאוד ברוב שלבי המשחק והם לא נראים מוכנים לפתיחת הליגה ונראה שלמאמנם החדש בלגויה מילבסקי צפויה הרבה עבודה.

עוד לפני המשחק, קשר מ.ס אשדוד רועי בקל הודיע על פרישה ממשחק פעיל לאחר פציעה ארוכה ממנה לא הצליח להתאושש ובשלה שותף מעט מאוד במהלך העונה שעברה. בקל (30) שגדל דווקא במחלקת הנוער של יריבתה של מ.ס אשדוד הערב, מכבי פתח תקווה, הודיע על הפרישה בפוסט אותו העלה ברשתות החברתיות: "דמיינתי קצת אחרת את הרגע הזה, בו אני תולה את הנעליים ומפסיק לשחק כדורגל. לצערי עברתי פציעה לא קלה בעונה החולפת הייתי בטוח שאתגבר עליה כמו שהתגברתי על פציעות לא פשוטות בקריירה. לאחר טיפולים וניסיונות לחזור לשחק הבנתי שהפציעה לא תאפשר לי להתאמן ולהתחרות ברמות הגבוהות שאליהן אני רגיל ".

בקל מצטרף למשה אוחיון הותיק שגם הוא הודיע על פרישה הקיץ במדי מ.ס אשדוד ומשמש כיום לאחד מעוזרי המאמן של מילבסקי בקבוצה.


פצוע ולא יקח חל במשחק. בניון (אודי ציטיאט)

לידור כהן (אריאל שלום)

משחק בכורה רשמי בפתח תקווה (אריאל שלום)


הרכבים:

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, תומאס סיבוק, ג'ואן מרסיאל, נאור פסר, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו, תומר בנבנישתי, תאי בריבו, מנור סלומון, לידור כהן



מ.ס אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברגע, עמית ביטון, אביב סולומון, יובל יעקובוביץ', גל אביב, רן רובין, דור גלילי, פיליפ קזנביץ', מאוריציו פלנקאוסקס

מהלך המשחק:
דקה 5, 0:1 למכבי פתח תקווה! מנור סלומון חטף כדור במרכז המגרש ודהר עד לרחבת האורחים, אביב סולומון הרחיק לא טוב לעבר לידור כהן שהמשיך מקרוב פנימה והעלה את פתח תקווה ליתרון.


שחקני פתח תקווה חוגגים את היתרון (אריאל שלום)


דקה 49, 0:2 למכבי פתח תקווה:
 תומר בנבנישתי הצעיר בעט כדור מתוך הרחבה שפגע בהגנת אשדוד וחדר לשערו של משפתי.

דקה 62, 0:3 למכבי פתח תקווה!: זו כבר תבוסה עבור אשדוד. כדור קרן של מנור סלומון, שרושם משחק מצויין, הגיע לראשו של תומאש סיבוק שנגח לרשת.

סלומון. פעיל מאוד היום (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי