מכבי פ"ת ממתינה להחלטת הפועל ב"ש בנוגע לגיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

בקבוצה אופטימיים לגבי צירופו של חלוץ האלופה. שביעות רצון מהניצחון על אשדוד: "נראינו טוב, יש פוטנציאל". במועדון ינסו להאיץ את שחרורו של שבתאי, לוזון הושאל לחדרה. שחרורו של קאניוק אמור להגיע עד שישי

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד במכבי פ"ת לאחר הניצחון אמש (רביעי) 0:3 על מ.ס אשדוד במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. אלישע לוי, בהופעת הבכורה שלו על הקווים במלאבס, ראה את קבוצתו מציגה כדורגל התקפי עם מצבים רבים, במה שיכול היה להפוך בקלות לתוצאה גבוהה יותר.

"נראינו טוב ושיחקנו כדורגל. התוצאה אפילו מקפחת אותנו קצת. אנחנו רואים מיום ליום שיש פוטנציאל בקבוצה הזאת. זו אמנם לא אינדיקציה כי גביע הטוטו הוא לא בדיוק מדד, אבל תמיד טוב לנצח", אמרו במועדון. מי שזכה למחמאות היה הקשר הצעיר תומר בנבנישתי שעלה מקבוצת הנוער וכבש שער בכורה בקבוצת הבוגרים, ונראה כרגע שיכולתו הטובה תסייע לו לקבל דקות משחק העונה. גם מנור סולומון ולידור כהן נראו חדים מאוד והוכיחו שלחלק ההתקפי של פ"ת יש השנה מה לתרום.

"אנחנו שמחים מאוד על הניצחון ועל היכולת הטובה. חוץ משלושת השערים הגענו להמון הזדמנויות והצגנו כדורגל מהנה", אמר כהן, כובש השער הראשון. "אנחנו מקווים להמשכיות. צריך להגיד תודה למשפתי השוער של אשדוד שנתן הצגה ואנחנו מקווים שבמשחקים הבאים ננצל עוד הזדמנויות. אני קונה 0:3 בכל משחק. אם המשחק הזה הוא מדד? אנחנו לא מסתכלים על אשדוד, אלא על עצמנו. ביום ראשון יש לנו משחק מול קבוצה חזקה ואנחנו מתכוננים אליו. בשנה שעברה החלפנו לפחות עשרה שחקנים והיינו קבוצה חדשה שלקח לה זמן להתחבר. השנה אנחנו עם סגל דומה ושינוים קטנים. כל אחד מכיר את היתרונות והחסרונות של כל אחד ואני מקווה שהשנה זה יהיה יותר טוב".


קונה 0:3 בכל משחק. לידור כהן (אריאל שלום)

לאחר שקיבל מהמאמן אלישע לוי את ההודעה כי הוא לא בתוכניות המקצועיות, בפ"ת ינסו ב-48 השעות הקרובות למצוא פתרון לשחרורו של הקשר יובל שבתאי. כרגע, שבתאי לא מצא קבוצה שתעמוד בחוזהו הגבוה (לקשר חוזה לשתי עונות נוספות) ובמלאבס סיפרו שהם מאמינים שהפתרון יגיע בקרוב.

מאלה שהולכים לאלה שאולי יבואו: בפ"ת ממתינים להחלטה של הפועל ב"ש לגבי גיא מלמד. בב"ש צפויים להודיע עד סוף השבוע אם הקשר בתוכניות, כאשר אם החלוץ יקבל הודעה שהוא לא בתכניות, הוא יצטרך לבחור בין פ"ת לנתניה, כשבקבוצה סיפרו שלאור השיחות בימים האחרונים, הם אופטימיים לגבי צירופו. בקבוצה יצטרכו לבחון את עניין השכר, שכן מלמד לא מעוניין להיפגע ובמלאבס מאמינים שלאור היחסים הטובים עם האלופה בעקבות העסקאות האחרונות, הקבוצות יגיעו לפשרה ומלמד ישוב למועדון.


בפתח תקווה מאמינים שגיא מלמד יחזור (דני מרון)

בתוך כך, עומר דנינו לא שיחק אמש, זכר לתפרים באיזור הגבה שלו לאחר ההיתקלות בשבוע שעבר באימון עם לידור כהן, כאשר בקבוצה העדיפו בכל מקרה שלא לסכנו. במועדון מקווים שיוסי בניון, שנעדר בשל הפציעה בגבו, יהיה כשיר כבר למשחק הבא. בקבוצה גילו אופטימיות שגידי קאניוק יוכל לשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א. טופס ההשאלה של הקשר לא הגיע, אך בפ"ת הבהירו שאין זה תלוי בהם ושמי שצריכה להשיג את הטופס היא נציגתו של השחקן, כאשר בכל מקרה לקבוצה נאמר שעד ליום שישי העניין אמור להיות מסודר.

בינתיים, המגן הימני עומרי לוזון הושאל רשמית, אך בניגוד לתוכנית המוקדמת בה הוא ישחק בעירוני נס ציונה, הפועל חדרה העולה החדשה היא זאת שהתעניינה בו ואמש נסגרה ההשאלה והוא ישחק בעונה בקבוצה מהשרון. הוא מצטרף למגן ימני נוסף, דניאל בוסי שהושאל להפועל קטמון מהליגה הלאומית.

בראשון, כבר מחכה למכבי פ"ת מבחן גדול יותר: משחק חוץ (באצטדיון המושבה) מול הפועל ת"א של האקס קובי רפואה, שניצחה בשני משחקי הפתיחה של גביע הטוטו. "שיגיע היום של המשחק אני אגיד איך זה מרגיש לי. היו לי שנים טובות במכבי פ"ת ונהניתי מאוד גם כשחקן וגם כמאמן אבל היום אני נמצא במקום אחר וכל כולי להפועל ת"א", אמר רפואה לקראת המפגש עם האקסית.


"היום אני במקום אחר". קובי רפואה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי