בן זקן יישב ביציע גם נגד קריית שמונה, דה סילבה ישוחרר

בני בן זקן
בני בן זקן | ערן לוף

סכנין לא תעבור בבקרה גם במשחק הקרוב ושחקני הרכש שוב יישבו ביציע: "הגיע הזמן שהעירייה תעזור, הקבוצה הזאת מייצגת עיר שלמה". הבלם הקונגולזי החדש ייכלל בסגל מול הצפוניים, פטריק דה סילבה לא שכנע ולא יוחתם

(גודל טקסט)

לאחר מנוחה ביום שבת תחזור מחר (שלישי) בני סכנין למשחקי גביע הטוטו כשתתארח אצל עירוני קריית שמונה וכפי שקרה במחזורים הראשונים, שוב תעלה הקבוצה בהרכב חסר כאשר גם הצוות המקצועי בראשותו של בני בן זקן ייראה את המשחק מהיציע.

בצוות המקצועי של בני סכנין עוד קיוו בשעות הבוקר כי הקבוצה תעבור בבקרה התקציבית ולכן ערכו אימון ערב בכדי לנסות ולתרגל את ההרכב המלא אך כאמור הקבוצה טרם עברה בבקרה ולכן ההרכב צפוי להיות דומה לזה ששיחק לפני שבוע מול מכבי חיפה. במועדון מחכים לכספי תמיכה מהעירייה. בהנהלה הבהירו כי כבר חמש שנים שהעירייה לא העבירה את כספי התמיכות והכספים האלה חסרים לקבוצה בכדי לעבור בבקרה התקציבית. "כבר זמן רב שלא קיבלנו כסף מעיריית סכנין והגיע הזמן שיעזרו לנו. הקבוצה הזאת מייצגת עיר שלמה ולא רק את ראשי המועדון", אמרו בסכנין.

בשל כך, לא צפויים להיות שינויים נרחבים בהרכב במשחק מול קריית שמונה. הבלם החדש, קלביד דיקמונה, שהגיע לישראל ביום רביעי וחתם אתמול לשנתיים במועדון, יפתח את המשחק על הספסל. בסכנין סיפרו כי הבלם הרשים את הצוות המקצועי שעקב אחריו בשבועיים האחרונים. מי שפחות מרשים הוא המגן הדני ברזילאי פטריק דה סילבה שככל הנראה יקבל הודעת שחרור. עלי אבו ריא ובשיר עודה הצעירים, שהרשימו את הצוות המקצועי בתקופת ההכנה ובמשחקים הראשונים של גביע הטוטו, צפויים להמשיך בהרכב. החלוץ פיראס מוגרבי שנפצע במשחק מול חיפה ואף הוחלף במחצית כשיר וצפוי לפתוח.

דיקאמונה. חתם לשנתיים (Gettyimages)
דיקמונה. חתם לשנתיים (Gettyimages)

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אלבין פאנישי, סארי פלאח, אייהב שאמי, עלי אבו ריא, אייהב גנאים, בשיר עודה (חאלד חלאיילה), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי ומוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי