"אופואדו לא הגיע להפועל תל אביב בגלל 60 אלף יורו"

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

גורם בכיר במועדון האדום גילה שהניגרי, שסחט פנדל וכבש עבור מכבי תל אביב בדרבי, היה קרוב לשחק בצד השני של העיר. רפואה: "צריך להוריד לחץ מדמארי, הוא אחד החלוצים הטובים בארץ". הקבוצה לא תצרף עוד שוער

(גודל טקסט)

אוהדים ושחקנים, כולם הפועל תל אביב ציפו במהלך העונה שעברה לדרבי העירוני מול מכבי תל אביב, אך אמש (ראשון) הוא הסתיים בתבוסה 4:1 שהייתה הפעם העשירית ברציפות בה לא הצליחו האדומים לנצח את הצהובים. היכולת המאכזבת מביאה לחשבון נפש מקצועי במועדון לקראת מחזור הפתיחה בליגת העל בעוד כשבוע נגד העולה הנוספת מהלאומית, הפועל חדרה.

המאמן קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "האחריות היא שלי בלבד ונהיה אמורים לעבוד פי שניים. בנושא השינוי המקצועי, מי שצריך לדעת יודע מה צריך ונעשה זאת במסגרת האפשרויות שיש. הגול השני שספגנו בא משום מקום ועכשיו צריך להרים את השחקנים. באנו מוכנים וידענו שמכבי תוקפת עם הרבה שחקנים ונוכל לכבוש בהתקפות מעבר. עומר דמארי? הוא ייתן את התפוקה וצריך להוריד ממנו לחץ כי הוא מהחלוצים הטובים ביותר בארץ".

במועדון מדברים על צירוף מגן ימני חדש, וקשר פלימייקר זר. במועדון אין כוונה לצרף שוער והבהירו כי אריק ינקו ורובי לבקוביץ' הם השוערים בסגל. בנוסף, בקבוצה ינסו לקדם היום את נושא החתמתו של המגן/קשר הקונגולזי ארנולד איסוקו כשהפער הכספי מולו ניתן לגישור וההמתנה היא לתשובתו של השחקן. הבלם אוראל דגני הפצוע בקרסול רגלו יחמיץ את שני משחקי פתיחת העונה נגד הפועל חדרה בחוץ והפועל חיפה בבית.

השחקן ממכבי תל אביב שכניסתו למשחק הביאה לשבירה של האדומים הוא הניגרי צ'יקו אופואדו וגורם בכיר בהפועל תל אביב גילה: "אופואדו הוצע להפועל תל אביב עוד לפני שהגיע למכבי תל אביב. הפועל הייתה מוכנה לשלם לאופואדו כ–200 אלף יורו לעונה. הוא שוחח עם המאמן קובי רפואה והבהיר לו שיהיה מוכן להגיע תמורת 260 אלף יורו. זה נפל וירד מהפרק ואז הוא הוצע למכבי תל אביב שמשלמת לו כ-400 אלף יורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי