ולאדן איביץ' מתמוגג מאלירן עטר: "הוא לא מפסיק להבקיע"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב חגג בדרכו את הזכייה בגביע הטוטו אחרי ה-1:2 על מכבי חיפה בגמר: "תוכנית המשחק שלנו עבודה, הגיע לנו לנצח". על החלוץ שכבש את שער הניצחון בדקה ה-85: "הוא אחד השחקנים החשובים שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה הערב (רביעי) בגביע הטוטו בפעם השנייה ברציפות והשישית בתולדותיה לאחר שגברה על מכבי חיפה 1:2 באצטדיון המושבה משער דרמטי של אלירן עטר בדקה ה-85.

המאמן המנצח ולדימיר איביץ' אפילו חייך בסיום: "זכינו בתואר, זה רגע נחמד עבור כולנו. אני חושב שהגיע לנו לנצח, במיוחד לאור המחצית השנייה בה היינו טובים יותר. הם (מכבי חיפה) חיכו להתקפה מתפרצת בעוד אנחנו שלטנו במגרש וניסינו לתקוף בצורה מסודרת ומאורגנת. יצרנו מספר מצבים ובסופו של דבר גם מצאנו את הרשת. זו הייתה התוכנית שלנו. אין לנו הרבה זמן לחגוג כי כבר בעוד כמה ימים מצפה לנו משחק חשוב".

על כך שחלק מהכוכבים שלו פתחו את המשחק על הספסל: "למשחקים מהסוג הזה צריך אסטרטגיה, בטח כשיש לך חמישה חילופים. התכוננתי לכך מראש וזו הייתה התוכנית שלי. שיחקנו נגדם בליגה באותה צורה, אז זה היה אחרי משחק באירופה והיינו טובים מהם במחצית השנייה בזכות זה. ניצחנו גם היום, כך שזה עבד"

על אלירן עטר, שהבקיע את שער הניצחון חמש דקות לסיום: "הוא מבקיע המון גולים והוא חושב מאוד עבור מכבי תל אביב. הוא נותן לנו איכות בחלק הקדמי והוא אחד השחקנים החשובים שלנו".


עושה רושם שזה לא התואר האחרון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם גביע הטוטו (אריאל שלום)

לא מפסיק להבקיע. אלירן עטר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי