בלבול: "לא היינו מספיק חכמים", בכר: "נתנו הופעה הירואית"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | דני מרון

מאמן מכבי חיפה דיבר לאחר ההפסד בגביע הטוטו: "אנחנו לא אוהבים להפסיד בבית, היינו חייבים לנצל את היתרון המספרי ולנצח". מאמן ב"ש אמר: "אני יודע שכדורגל גדול לא היה כאן, אבל אני גאה בשחקנים שלי"

(גודל טקסט)
משחק "האירופאית" בגביע הטוטו נערך הערב (ראשון) בסמי עופר, כשמכבי חיפה הפסידה 1:0 להפועל באר שבע, שנותרה בתשעה שחקנים במשך דקות רבות, אך שמרה על שער נקי ועלתה לחצי הגמר במפעל. שני המאמנים בחרו לתת הזדמנות למרבית שחקני הספסל ושחקני הנוער, על מנת לתת מנוחה לקראת המשחקים בסיבוב השני של הליגה האירופית. הירוקים יטוסו לצרפת וייפגשו את שטרסבורג הצרפתית (חמישי, 21:40 שידור ישיר בספורט1) ואילו הדרומיים יישארו בבירת הנגב ויארחו את קאיירט מקזחסטן (חמישי, 20:15 שידור ישיר בספורט2).


מרקו בלבול אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד כשאני מפסיד. אנחנו לא אוהבים להפסיד ובטח לא בבית. אני מודה שבמחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל את השנייה בהחלט פתחנו טוב ויכולנו להשוות התוצאה. לצערי לא היינו טובים בפעולה האחרונה הערב ולא ניצלנו את היתרון המספרי שניתן לנו. לא היינו מספיק חכמים בפעולה האחרונה והיינו חסרים מאוד באיכות ובחדות".


על ההרכב שעלה אמר: "זו חד משמעית לא הייתה טעות לוותר על שחקני ההרכב הראשון הערב. הבריאות שלהם חשובה יותר מהכל והם היו עלולים להיפצע במידה והייתי מכליל אותם. אני גם חושב שבהרכב שעלינו היום עדיין היינו חייבים לנצח, אך לצערי הפסדנו".



גיא חיימוב הערב.
גיא חיימוב הערב. "היה חסר לנו הגרוש ללירה" (גיא חיימוב)


שוער מכבי חיפה גיא חיימוב, אשר ספג ביקורות רבות לאחר משחק החוץ נגד מורה סיכם: "היינו צריכים לנצח היום. לא הצלחנו לנצל את המצבים שהיו לנו וזה חבל מאוד, אבל זה הכדורגל. היה חסר לנו היום הגרוש קטן ללירה. אני מאמין שבפעמים הבאות הכדור יכנס לשער. אני באופן אישי לא נכנס לביקורות ולמה שאנשים אחרים מדברים. אני בא אך ורק כדי לעשות את העבודה שלי ואני אמשיך לעשות הכל למכבי חיפה".


על היריבה מצרפת ביום חמישי הקרוב אמר: "זו קבוצה מהליגה הצרפתית. אני לא חושב שיש בכלל על מה לדבר, נתכונן טוב למשחק בצרפת ונעשה כל מה שצריך כדי לחזור עם תוצאה טובה".


המאמן המנצח, ברק בכר: "כל הכבוד גם לשחקנים שלי. בסופו של דבר אתה מגיע למשחק. נכון שזה גביע הטוטו, ונכון שזאת רק תחילת העונה, אבל זו גאווה עצומה לראות אותם מקבלים כרטיס אדום וממשיכים להילחם על הדשא. אני יודע שכדורגל גדול לא היה כאן. זה אולי מפתיע אבל הייתי יחסית רגוע לאחר שתי ההרחקות, ראיתי את השחקנים 100% מעצמם. מבחינת מחויבות, זו הופעה הירואית. שוב, לא צריך להתלהב יותר מדי, כי זה רק גביע הטוטו והעונה רק התחילה, אבל אני גאה בשחקנים שלי."


ברק בכר. גאה בשחקניו על המלחמה על כר הדשא (דני מרון)
ברק בכר. גאה בשחקניו על המלחמה על כר הדשא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי