הפועל חדרה שלחה טיוטת חוזה לסיסה, רבאח צפוי לחתום

אורי גוטמן
אורי גוטמן | דני מרון

הבלם של מונקו עשוי להיות המחליף של מתיאוס. ביום ראשון תיערך הפגישה עם מכבי חיפה לגבי השאלתו של גורפינקל, המגן של אחי נצרת אמור להצטרף ולפתוח נגד קריית שמונה. במועדון מחמיאים לאורי גוטמן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) ממחנה אימונים בבולגריה בתחושות טובות. הקבוצה ניצחה בשני משחקי אימון את בלקן מהליגה הבולגרית השלישית ואת בני סכנין, דבר שגרם לאופטימיות בקרב המועדון לקראת המשחק הראשון בגביע הטוטו מול קריית שמונה ביום ראשון (19:30).

במועדון שיבחו את המאמן אורי גוטמן כאשר הדעה הרווחת עליו שהוא הביא תובנות חדשות במהלך המחנה שיעזרו לקבוצה בעונה הקרובה. בחדרה יודעים כי הקבוצה טרם מוכנה ורוצים להתחזק בעמדות המגן השמאלי הבלם.

במועדון מהשרון צפויים להיפגש בימים הקרובים עם אנשי מכבי חיפה ולבקש להשאיל לעונה נוספת את המגן יהב גורפינקל כאשר בינתיים מי שצפוי לחתום הוא המגן אשרף רבאח. רבאח, בן ה-26, שיחק בעונה האחרונה במכבי אחי נצרת והוא צפוי לפתוח במשחק מול קריית שמונה.


יהב גורפינקל. יעביר עונת השאלה נוספת בחדרה? (דני מרון)

המועמד העיקרי לעמדת הבלם האחורי הוא ג'ונתן סיסה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, סיסה נבחן במהלך שבוע שעבר בבני סכנין והרשים את אנשי חדרה במשחק האימון בין הקבוצות ובמהלך השבוע אף נבחן בחדרה. הבוקר שלחו אנשי חדרה טיוטת חוזה לבלם הצעיר שמגיע ממונקו ב'. אם השחקן אכן יחתום, הוא ינחת בתחילת השבוע בישראל ויצטרף רשמית לחדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי