גלזר טרם עבר בבקרה, מנכ"ל נס ציונה ייפגש עם שחר

עומרי גלזר
עומרי גלזר | סקציה נס ציונה

השאלתו של השוער סוכמה והוא אף היה במחנה האימונים בבולגריה, אבל לא כל הפרטים נסגרו מול מכבי חיפה ובשלב זה לא יכולה העולה החדשה לרשום אותו בהתאחדות. לילאי יפתח נגד בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30 בטדי)

(גודל טקסט)

סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, תערוך מחר את משחקה הראשון לעונה והוא יהיה מאתגר מאוד עבורה, כשהיא תתארח באצטדיון טדי אצל הקבוצה הכי מסקרנת לאור אירועי הקיץ האחרון, בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30)

נס ציונה מסיימת את הכנותיה למשחק, אבל במקביל נערכת לאפשרות שבין הקורות לא יוכל לעמוד השוער עומרי גלזר, על אף שהצטרף ואף יצא עם הקבוצה למחנה האימונים. נושא העברתו של השוער בהשאלה ממכבי חיפה טרם נסגר סופית ועל פי גורמים בסביבת המעורבים במהלך, אמורה להתקיים מחר פגישה בין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר למנכ"ל נס ציונה רונן זייגרמן, כדי להוציא לפועל את המהלך.

בנס ציונה מאמינים כי המעבר יושלם, כך שיתאפשר לגלזר לחתום ולהספיק לעבור ברשות לבקרה התקציבית עוד לפני המפגש נגד בית"ר. אם גלזר לא ישחק, יחליף אותו מתן זלמנוביץ'. מי שבכל מקרה ייעדר הוא המגן יונתן לוי בעקבות פציעה. מבין הנבחנים הישראלים אמור להמשיך אחד מבין יובל טיטלמן, רז יצחק ועדן שרם. בנוסף, במועדון שיבחו את קשר נבחרת אלבניה סביין לילאי כרכש מצטיין שהשתלב היטב במהלך מחנה האימונים בבולגריה.


מחר נזכה לראות אותו לראשונה בכתום. לילאי (סקציה נס ציונה)

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ' (עומרי גלזר), בן סיטלקול, רומריק אטו, אושר אבו, איתי עוזרי, רז נחמיאס, אילון ירושלמי, סבין ליילאי, אופיר מזרחי (סהר לוי), גיא בדש, ניר שרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי