ברדה: "נראה נתניה שונה העונה", סילבס: "יש לנו מה למכור"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

מאמן מכבי נתניה החמיא לשחקניו לאחר הניצחון 0:2 על הפועל חיפה במשחק הראשון של העונה: "נראינו לא רע היום, שמח בשביל מלמד שהבקיע". המאמן המפסיד, לעומת זאת, היה מאוכזב: "היינו יותר טובים במחצית השנייה"

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 יצאה לדרך גם עבור קבוצות שלא זכו בתואר ולא נלחמות באירופה. מכבי נתניה פגשה הערב (שבת) את הפועל חיפה לקרב הראשון של גביע הטוטו, וניצחה 0:2 משערים של יחמיר היקה וגיא מלמד. עבור משחק ראשון אחרי פגרה ארוכה, זה היה משחק קצבי ומהנה ושתי הקבוצות הציגו כדורגל יפה, אבל רק צד אחד יכול היה לצאת מרוצה: הצד של שי ברדה, חצי מצמד המאמנים של נתניה.

"מבחינת התוצאה ניצחנו, אבל הפועל חיפה הקשתה עלינו 70 דקות", אמר ברדה לאחר המשחק, "היה כדורגל טוב לפרקים. בשביל תחילת העונה נסתפק בזה, יש עוד מה לשפר. יש מה לעבוד. זה היה נראה לא רע היום".

סגנון המשחק שהיה שונה מהעונה שעברה: "מאוד רוצים לגוון, רוצים לנסות מהלכים שונים לאורך המשחק. חוכמה של קבוצה זה לשנות מהלכים תוך כדי המשחק וכך נראה את נתניה העונה. אני שמח בשביל גיא מלמד שהבקיע".

שחקני מכבי נתניה חוגגים.
שחקני מכבי נתניה חוגגים. "יש עוד מה לשפר" (אודי ציטיאט)

חיזוקים לסגל: "המטרה היא למצוא שחקנים עם כמה שיותר טכניקה, ראו את זה גם היום במשחק הראשון. זה חיזוק מאוד משמעותי, הררה שיחק חצי שעה והיה די טוב. כרגע הסגל סגור, נחליט אחרי גביע הטוטו".

זה היה משחק מרגש עבור אלמוג כהן, הקפטן השב שפתח בהרכב: "אני מרגיש מצוין, כיף לי בבית. התמיכה של הקהל זה משהו מטורף. הכמות שהגיעו למשחק גביע טוטו ראשון זה מדהים. יש קבוצה חזקה, אנחנו עובדים מאוד קשה. אנחנו עובדים קשה גם באימונים ואני שמח שנראינו ככה על המגרש".

האחריות עם סרט הקפטן: "כיף לקבל אחריות, גם בגרמניה הייתי קפטן. גדלתי במכבי נתניה, הייתי פה בנוער ובבוגרים. כל האחריות זה כיף גדול ואני נהנה לשחק מול הקהל שלי עם החברים שלי".

אלמוג כהן.
אלמוג כהן. "יש לנו עוד דרך אורכה לעבור" (אודי ציטיאט)

המטרה להמשך העונה: "אני לא נכנס להצהרות, אני רוצה שלמשחק הבא נבוא מוכנים בלי קשר לאיך שנראינו היום, יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס, שגם ספג צהוב, אמר: "היה משחק שקול לחלוטין, מכבי נתניה היתה טובה יותר במחצית הראשונה ואנחנו היינו טובים במחיצת השנייה. העייפות השפיעה, זאת תחילת העונה ואנחנו חלודים, וגם מבחינת הלחות לא היה מצב אופטימלי. אנחנו נבוא קטנים אבל להפועל חיפה יש מה למכור. אם מוסיפים לסגל שהיה היום את אלמוג בוזגלו ושלושה זרים שאמורים להצטרף, רואים שיפור".

"אני לא מסתכל על שינוי לא שינוי, אני מסתכל על קבוצה שעמדה טוב במשחק, ספגנו גול מקרן וממתפרצת, זה להיכנס לפרטים הקטנים. בשאר הזמן היינו טובים יותר. לא רצינו להרוס להם את החגיגות של פתיחת העונה".

גילי ורמוט.
גילי ורמוט. "נבוא קטנים" (אודי ציטיאט)

על מהראן לאלה, שעלה כמחליף אחרי שנתיים של השעיה: "לא רואה שום דבר מיוחד, מהראן הפסיד יחד איתנו. הוא שחקן מן השורה ולא צריך מחמאות או הנחות על כלום. הוא עלה לשחק כי הוא שחקן טוב מספיק לקבוצה".

הצהוב שספג: "חמישה צהובים זו הרחקה אוטומטית, אז יש לי עוד ארבעה ואני אזהר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי