ניסו אביטן: "כולם ראו שזה לא שיקף, אבל זו התוצאה"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

מאמן הפועל ת"א התאכזב מההפסד לרעננה, אבל יצא גם מעודד: "אני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו". ג'ראפי על הטעות בשער הראשון: "חוסר ריכוז, מקווה ללמוד מזה". קורצקי: "מסוגלים להרבה יותר ממה שהראינו היום"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה הפתיעה את הפועל תל אביב במשחק הראשון של העונה, עם ניצחון 1:2 במחזור הראשון בגביע הטוטו. התל-אביביים היו עדיפים על המגרש, אך הקבוצה מהשרון ידעה לעקוץ בזמן בשער הראשון ולהכניס אותם ללחץ, וגם לאחר השוויון ניצלה את המצב שהיה לה על מנת להשיג את שער הניצחון ולסמן פתיחת עונה ברגל ימין.

המאמן המנצח מנחם קורצקי אמר מה הוא לוקח מהמשחק: "חצי ראשון לא טוב שלנו, חצי שני הרבה יותר טוב. תרגמנו מצבים לשערים, הפועל תל אביב כמעט ולא סיכנה אותנו. אנחנו צריכים להשתפר בהמון אספקטים ואנחנו רק בהתחלה. יש משהו שונה השנה ברעננה ואנחנו מסוגלים להרבה יותר ממה שהראינו. שמחים שניצחנו והתחלנו ברגל ימין, למרות שזה לא נותן לנו כלום לליגה, שזה הדבר החשוב ואנחנו מסתכלים לשם".

האם רעננה תהיה קבוצה התקפית העונה: "מנסים. צירפנו שחקנים, אלה שחתמו יוסיפו המון בחלק הקדמי ותהיה תחרות טובה על ההרכב. נראה צעירים שיקבלו במה, יש עליות וירידות אבל אנחנו סומכים עליהם. ברור שאנחנו רוצים לשחק התקפי ולייצר הזדמנויות, אבל לא נזניח את הבסיס שלנו שזה משחק אגרסיבי והגנה יציבה".

פתיחה ברגל ימין. מנחם קורצקי. (אריאל שלום)
פתיחה ברגל ימין. מנחם קורצקי. (אריאל שלום)

המטרות לעונה הקרובה: "לפתוח כמו שצריך. יש משחקים לא קלים, נבוא מוכנים וניתן לשחקנים את הביטחון ואת האמונה שאפשר לעשות עונה טובה. אנחנו רוצים לברוח מהתחתית בהתחלה ואז נציב מטרות חדשות".

בצד המפסיד, מאמן הפועל תל אביב ניסו אביטן נשאל האם התוצאה משפקת בעיניו: "אני חושב שכולם ראו שזה לא שיקף את מה שקרה על המגרש, אבל זו התוצאה. אנחנו מאוכזבים ממנה אבל גם מעודדים מלא מעט דברים. צריך ללמוד מזה כדי שזה לא יקרה בהמשך".

המחסור בחלוץ בלט: "אנחנו יודעים בדיוק מה צריך, אבל באותה נשימה לא נביא משהו שלא מתאים לנו. נמשיך לחפש עד שנמצא מה שמתאים עבורנו".

עתידו של אוראל דגני: "יש לו חוזה בהפועל והוא מתנהל כמו מקצוען. מבחינתנו, הוא נשאר פה. ראיתם משחק מחויב שלו ומבחינתנו אנחנו משאירים את הסיפור הזה מאחור".

משחק רשמי ראשון כמאמן הפועל תל אביב: "היה מרגש וכיף ואני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו, אבל צריך לחבר לזה תוצאות".

חוסר ריכוז. יואב ג'ראפי. (אריאל שלום)
חוסר ריכוז. יואב ג'ראפי. (אריאל שלום)

שוער האדומים יואב ג'ראפי התייחס לשערים שספג: "הגול הראשון היה חוסר ריכוז שלי, אין פה מה להסביר. בשני לא היינו מספיק מוכנים בעמידה שלנו בקרן וזה לא גול שאנחנו צריכים לקבל. נקווה ללמוד מזה ולא לקבל גולים כאלה במהלך העונה.

הציפיות הגדולות ממנו: "מרגיש שיש עליי הרבה אחריות, אני במועדון ענק עם הרבה קהל, אבל אני מקבל פה תמיכה מכל ההנהלה והמועדון ואני מקווה להחזיר להם על המגרש".

ההזדמנות לעשות קפיצת מדרגה העונה: "ברור שאני יכול. עשיתי עונה טובה באשדוד ואני מקווה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהראות מה אני שווה".

מטרות הקבוצה שלו: "ברור שאנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר, צריך להתחבר בין השחקנים והצוות ואני מקווה שנרוץ חזק קדימה".

משחק ראשון לעיני האוהדים האדומים: "היה כיף גדול, תמיד חוויתי את זה מהצד היריב ולהיות חלק מזה, זה ראוי להערכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי